۱۵۰ نماینده یارانه نقدی دریافت می‌کنند/ سقف درآمدی برای خود انصرافی از دریافت یارانه متناسب با نرخ تورم تعیین می‌شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ با بیان اینکه ۱۵۰ نماینده در حال حاضر یارانه نقدی دریافت می‌کنند گفت: تاکنون برنامه‌ای در مجلس برای انصراف نمایندگان از دریافت یارانه نقدی دنبال نشده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ نماینده یارانه نقدی دریافت می‌کنند، گفت: پس از اقدام نمادین رئیس‌جمهور در انصراف از یارانه نقدی تاکنون برنامه‌ای در مجلس برای خودانصرافی نمایندگان از دریافت یارانه نقدی دنبال نشده و بنده نیز اطلاع ندارم که از تعداد نمایندگانی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند کاسته شده یا خیر.

 
وی با بیان اینکه در حال حاضر تبصره هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه ۹۳ در صحن علنی مورد بحث قرار نگرفته و به قانون تبدیل نشده است، گفت: در صورت تبدیل مصوبات کمیسیون تلفیق در خصوص تبصره هدفمندی یارانه‌ها به قانون، انصراف از دریافت یارانه نقدی اجباری می‌شود اما در حال حاضر این اقدام اجباری نیست.   
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ گفت: در صورت تبدیل مصوبات این  کمیسیون به قانون ، افرادی که مشمول خودانصرافی از دریافت یارانه نقدی می‌شوند، اقدام نکنند، جریمه خواهند شد.   
 
جعفرزاده با بیان اینکه تاکنون سقف درآمدی برای دریافت یارانه نقدی تعیین نشده است، تصریح کرد: دولت باید هر ساله متناسب با نرخ تورم و مسائل جاری کشور این سقف درآمدی را تعیین کند.   
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.