۱۶ تیمی شدن لیگ کارشناسی شده است

۱۸فروردین۱۳،

حیدر بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد جلسه روز سه‌شنبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: روز سه‌شنبه قرار است جلسه هیئت استان‌ها برگزار شود و به اعضای هیئت رئیسه اعلام کرده اند که یک ساعت زودتر حاضر شوند تا جلسه‌ای برگزار شود.

وی دربارهٔ اینکه آیا در این جلسه در خصوص کاهش تعداد تیم‌ها تصمیم گرفته می‌شود تصریح کرد: در این زمینه چیزی گفته نشده است. در جلسه قبل هیئت رئیسه تصمیم گرفته شد تا لیگ ۱۶ تیمی شود و حالا اگر قرار باشد این نظر را تغییر دهند بی خبرم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دربارهٔ اینکه نبی اعلام کرده در جلسه آینده هیئت رئیسه در این باره تصمیم گرفته می‌شود یادآور شد: ما ۲۶ اسفند جلسه‌ای داشتیم و تصویب شد تا لیگ ۱۶ تیمی شود. حالا در مورد اینکه چه موضوعاتی در این جلسه پیش رو مطرح شود بی خبرم. صحبتی که با علی کفاشیان داشتم این بود که روز سه‌شنبه زودتر حاضر شویم و جلسه‌ای را برگزار کنیم.

بهاروند دربارهٔ اینکه شایعاتی به وجود آمده که فدراسیون منتظر است چه تیم‌هایی سقوط می‌کنند بعد تصمیم خود را بگیرد گفت: گهر و صنعت نفت دیگر شانسی برای بقا ندارند. عزیزی خادم عضو هیئت مدیره پیکان است و این تیم هم افتاده است. بحث ۱۶ تیمی کارشناسی شده و تغییری نکرده است. نمی‌شود با حرف این و آن نظر کارشناسی را تغییر داد. به هر حال تا روز سه‌شنبه همه چیز مشخص می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.