۱۶ مهرماه، زمان برگزاری پانزدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی

۲ مهر – ۱۲:۵۴:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی ۱۶ مهرماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   این جشنواره در سه بخش به صورت اصلی، جنبی و ویژه انجام می شود که در بخش اصلی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور در گروه های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی (جایزه علامه شیخ بهایی) مورد ارزیابی قرار گرفت.
بنابر گزارش دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین جشنواره پژوهش برتر دانشجویی، ۵۴۸ پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به دبیرخانه ارسال شده است.
یادآور می شود این جشنواره هر ساله از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی ، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
پانزدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی  از ساعت ۱۰ تا  ۱۲ روز یکشنبه ۱۶ مهر  در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر(عج)، نبش خیابان شهید برادران مظفر جنوبی برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۳۱۲۵۴۱۱۳۳۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.