۱۷ هزار تاکسی فرسوده در تهران تعویض نشده اند

۳۰ آبان ،

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گفت: حدود ۱۷ هزار خودروی فرسوده در تهران موجود است که ۷۰ هزار تا از آنها برای تعویض خودروی خود اقدام کرده اند اما هیچکدام از آنها تا به حال تعویض نشده اند.

مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حدود ۱۰۰ تاکسی فرسوده اسقاط شده اند اما بعد از ۶ ماه فقط ۹۰ عدد از این تاکسی ها را نوسازی کرده اند.

وی افزود: یک سری ون از چین وارد کردیم که در روزهای بارانی از سر بالایی بالا نمی رود و از طرف دیگر قیمت قطعات تاکسی ها افزایش یافته است.

مظفری بیان داشت: ما به دنبال ایجاد یک فضای آموزشی برای تاکسیرانان هستیم تا بتوانیم هم مسافرین و هم تاکسیرانان را منتفع کنیم تا به حقوق همدیگر احترام بگذارند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. عباس اسمعیلی:

    سلام قبلا بعد از اینکه تاکسی فرسوده را از راننده تاکس تحویل میگرفتن وبا پرداخت مبلغ اندکی که توسط راننده صورت میگرفت یک تاکسی صفرتحویل میدادند حالا با وجوداین قیمت بسیار زیاد تاکسی موندم اون راننده بینوای تاکسی چطور میتواند پول پیش زیادی که میخواهندرا فراهم بکند منکه یک راننده تاکسی ام در نهایت بتوانم باقرض وغوله یا میلیون تومان جوربکنم پس مابعقی را چه کار میکنند.

  2. عباس:

    سلام قبلا بعد از اینکه تاکسی فرسوده را از راننده تاکس تحویل میگرفتن وبا پرداخت مبلغ اندکی که توسط راننده صورت میگرفت یک تاکسی صفرتحویل میدادند حالا با وجوداین قیمت بسیار زیاد تاکسی موندم اون راننده بینوای تاکسی چطور میتواند پول پیش زیادی که میخواهنورا فراهم بکند منکه یک راننده ام نهایت بتوانم باقرض وغوله یا میلیون تومان جوربکنم پس مابعقی را چه کار میکنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.