۱۸۰ اثر در مرحله نهایی دومین دوسالانه دیوارنگاری

۱۴اردیبهشت،

با ارزیابی بیش از هزار اثر صورت گرفت

هیات ارزیابی دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران از میان هزار و شش اثر رسیده به دبیرخانه این اتفاق فرهنگی و هنری، ۱۸۰ اثر را برای بخش نمایشگاهی و مسابقه این دوسالانه انتخاب کرد.

به گزارش هنرآنلاین، هیات انتخاب دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران؛ متشکل از  اصغر کفشچیان مقدم، مصطفی اسدالهی، جمشید حقیقت شناس،  نظام‌الدین امامی‌فر، محمدرضا قربانی و عطیه مرکزی، با بررسی هزار و شش اثر رسیده به دبیرخانه؛ ۱۸۰ اثر را برای بخش نمایشگاهی و مسابقه این دوسالانه انتخاب کردند.

بر این اساس از میان ۹۱۵ اثر رسیده به بخش نمایشگاه و مسابقه “طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران” ۱۲۵ اثر برای حضور در این بخش معرفی شدند. همچنین از میان ۹۱ اثر رسیده به بخش “مروری بر آثار دیوارنگاری یک دهه اخیر کشور” ۵۵ اثر انتخاب شدند.

دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران شامل چهار بخش؛ مسابقه و نمایشگاه “طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران”، بخش مسابقه و اجرای کارگاه (صنایع معماری تزیینی و سنتی )، بخش کارگاهی و نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی و سه بعدی و بخش پژوهش وهمایش علمی‌– تخصصی است.

بخش مسابقه و نمایشگاه “طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران” به دو صورت “مروری بر آثار یک دهه اخیر”و مسابقه “طراحی برای دیوارنگاری‌های شهر تهران” برگزار می‌شود.

همچنین در بخش کارگاهی، نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی در نظر گرفته شده است و بخش نقاشی سه بعدی نیز در دو شاخه نمایشگاهی وکارگاهی برگزار می‌‌شود.

بخش پژوهش وهمایش علمی- تخصصی دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران، نیز با هدف برخورداری از نظر کارشناسان و محققان برای تقویت بنیان علمی‌ و نظری، آسیب شناسی و یافتن راه کارهای فنی، اجرایی، علمی‌ و نظری در زمینه دیوار نگاری شهری برگزار خواهد شد.

دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۴/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.