۱۸۰ هزار دستگاه خودرو امسال در سایپا کاشان تولید می شود

تهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی /۰۲/۰۴
قائم مقام شرکت تولید خودروی سایپاکاشان از برنامه ریزی برای تولید ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو در این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: مهم ترین اولویت شرکت سایپاکاشان ارتقا ظرفیت تولید است که با اقدامات زیربنایی انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته این امر محقق خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا ، محمدرضا شیخ عطار با اشاره به روند رو به رشد توسعه کمی و کیفی شرکت سایپاکاشان اظهار داشت: احداث کارخانه های تولید قطعات پرسی و تولید و رنگ آمیزی قطعات پلیمری از مهمترین برنامه های توسعه شرکت است که با بهره برداری از آن ها یکی از کامل ترین مجموعه های خودروسازی در کشور و همه مراحل تولید را اعم از شکل دهی قطعات فلزی و پلیمری، رنگ آمیزی، مونتاژ و هر آنچه که به تحویل خودرو به مشتری مربوط است ، در سایپا کاشان خواهیم داشت.
وی افزود: برنامه ریزی و تلاش برای احداث کارخانه تولید قطعات پرسی برغم اعمال محدودیت های شدید بین المللی در حوزه های مالی، بازرگانی و فنی در سال ۹۰ دنبال شد و طبق برنامه پیش بینی شده، فاز اول این کارخانه در اوایل تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
شیخ عطار خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته با تخصیص منابع مالی به اولویت های تولید و زیرساختهای لازم آن، توانستیم سالن های( بدنه، رنگ، مونتاژ و روتوش) را تا حد زیادی تکمیل و فضای مناسبی را جهت تولید ایجاد کنیم.
وی همچنین گفت: تاسیسات عمومی شرکت سایپا کاشان از قبیل مخازن ذخیره سازی آب، پست های توزیع برق فشار قوی و تاسیسات تولید و توزیع انرژی حرارتی همچنین تاسیسات تصفیه خانه، بهداشتی و صنعتی امکان توسعه آتی را برای این شرکت فراهم کرده است.
قائم مقام سایپاکاشان در ادامه تصریح کرد: همه طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰% درصد در پایان سال ۹۰ تکمیل شد و تلاش می کنیم مجموعه سالن های رستوران، نمازخانه و اجتماعات، محوطه سازی و همچنین مجموعه درمانگاه و بهداشت صنعتی را که یکی از کامل ترین امکانات مورد نیاز جهت تامین نیازهای اولیه اورژانس و درمانی کارکنان در منطقه کاشان است، به اتمام برسانیم.
شیخ عطار در ادامه مهم ترین اولویت سایپاکاشان را ارتقا ظرفیت تولید دانست و گفت: با انجام اقدامات زیربنایی صورت گرفته در واحدهای تولیدی و پشتیبانی اعم از مهندسی، لجستیک، نگهداری و تعمیرات و کیفیت امکان دستیابی به تولید ۱۸۰ هزار دستگاه در سال برای شرکت فراهم می شود.
وی تاکید کرد: قصد داریم سطح کیفی تولید خودروی تمام ایرانی تیبا را که محصول این شرکت است ارتقا دهیم و امکان تولید خودروهای گازسوز و دیگر مدل ها را در شرکت فراهم کنیم.
قائم مقام مدیرعامل سایپاکاشان یادآور شد: با آغاز فعالیت شرکت های قطعه ساز در مجاورت سایپا کاشان منطقه به یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل خواهد شد که ضمن تمرکززدایی مانع از مهاجرت نیروی کار جوان و متخصص منطقه خواهد بود.
شرکت تولید خودروی سایپاکاشان با مساحت ۳۱۸ هکتار به عنوان یکی از وسیع ترین مجموعه های صنعت خودروسازی در کشور شناخته می شود.

IRIBNews RSS EconomicNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.