۱۸۵ ساعت متوالی پشت میکروفن

جام جم آنلاین: یک مجری بلژیکی رکورد جهانی طولانی ترین اجرای رادیویی را شکست و ۱۸۵ ساعت به طور متوالی پشت میکروفن حرف زد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از رویترز، پتر فان دو ویر، مجری بلژیکی شامگاه دوشنبه پس از یک ماراتن رادیویی  ۱۸۵ ساعته که با تیتر” Should I Stay or Should I Go” ( باید بمانم یا باید بروم ) خاتمه یافت ، گفت: بی نظیر بود، اما اکنون تنها چیزی که به آن فکر می کنم خوابیدن است، خوابیدن، خوابیدن.

این مجری ۴۰ ساله از شبکه رادیویی دولتی فلامان زبان ” MNM” این برنامه را برای جوانان اجرا کرد.

وی افزود: برای موفق شدن در این کار باید استقامت داشت،در عین حال موارد دیگری نیز لازم است از جمله یک نظارت مناسب پزشکی و همینطور تغذیه خوب.

مقررات این رکوردشکنی بسیار جدی بود. مجری در هر ساعت اجازه پنج دقیقه استراحت داشت که در ضمن آن باید به دستشویی نیز می رفت. اما می توانست از این استراحت پنج دقیقه ای در هر ساعت استفاده نکرده و آنها را ذخیره کند. به این ترتیب مجری قادر بود هر از چندگاه چرتی ۱۵ دقیقه ای بزند.

در این برنامه او نباید از کمک مجری استفاده می کرد، سخنان مهمانان برنامه نباید بیشتر از یک دقیقه طول می کشید و در ضمن اجرای برنامه پخش هیچ آهنگی نباید بیش از شش دقیقه می بود.

 پتر فان دو ویر، مجری بلژیکی برای این رکوردشکنی هشت روز و هفت شب حرف زد. رکورد قبلی طولانی ترین اجرای  رادیویی  متعلق به استفانو ونری ایتالیایی بود که در ماه مه سال ۲۰۰۹ مدت ۱۸۳ ساعت متوالی پشت میکروفن حرف زده بود. مترجم : بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.