۱۹ هزار نفر طی سال جاری در تصادف‌های رانندگی کشته شده‌اند

۲۱ آبان ،
ممتاز نیوز :فرمانده نیروی انتظامی کشور تعداد کشته شدگان تصادف رانندگی در کشور را طی سال جاری ۱۹ هزار نفر عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به استاندارد باید این تعداد به زیر ۱۰ هزار نفر کاهش پیدا کند.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم  پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله العظمی موسوی اردبیلی با بیان اینکه ضریب امنیتی کشور رو به افزایش است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در بعضی از کشورهای همسایه ناامنی‌هایی وجود دارد اما با این حال ایران تسلط خوبی بر مرزها و در برابر تروریسم  دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه وقوع جرایم خشن، قتل و سرقت و تجاوز به عنف در کشور سیر نزولی دارد، ابراز کرد: ۹۰ درصد از جرایم با پایه مواد مخدر به وقوع می پیوندد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در کشور ابراز کرد: در سال ۸۴ رقم  کشته‌های تصادفات ۲۸ هزار نفر بود که این رقم در سال کنونی به ۱۹ هزار نفر رسیده است و البته برای رسیدن به استاندارد باید به زیر ۱۰ هزار نفر کاهش پیدا کند.وی در ادامه ابراز کرد: در بحث مصرف روانگردان‌ها و برگزاری پارتی‌های شبانه، کاهش قابل قبولی ملاحظه می‌شود.

احمدی مقدم همچنین با اشاره به وضعیت حجاب در کشور ابراز داشت: به رقم تلاش دشمنان وضعیت حجاب در کشور خوب است.وی به برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی ویژه کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در دوره‌های بصیرت افزایی که در قم برگزار شده است شرکت کرده‌اند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.