۲ باند حرفه‌ای سرقت‌های شبانه در مشهد منهدم شد

۱۳خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت های لوازم و قطعات خودروهای سواری در مشهد کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با طرح ضربتی ویژه ای ماموریت یافتند تا عاملان این سرقت ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان در این عملیات گسترده با استفاده از بانک های اطلاعاتی مجرمان و انجام کنترل و مراقبت های نامحسوس چهار تن از اعضای اصلی دو باند حرفه ای سرقت های شبانه را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده در تحقیقات اولیه تاکنون به ۷۲ فقره سرقت لوازم و قطعات خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر مشهد اعتراف کرده اند.

وی یادآور شد: تحقیقات از متهمان برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این دو باند و کشف سرقت های انجام شده توسط آنها که احتمال می رود تعداد سرقت های انجام شده توسط آنها افزایش یابد ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در اقدامی اطلاعاتی فرد سودجویی که در امر تهیه و توزیع چای تقلبی و غیربهداشتی در مشهد فعالیت گسترده ای داشت را شناسایی و زیر نظر قرار دادند.

بیدمشکی افزود: پلیس در این عملیات پس از تکمیل تحقیقات پرونده با هماهنگی مقام قضایی، کارگاهی را در اطراف مشهد پاکسازی که محموله سنگین چای قاچاق به ارزش یک و نیم میلیارد ریال کشف شد که مالک کارگاه دستگیر و تحقیقات ادامه دارد.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.