۲ تیم کیف‌قاپ در همدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری دو تیم کیف‌قاپ در همدان خبر داد و گفت: این تیم مجرم از دو دختر و دو پسر تشکیل شده بود که به وسیله موتورسیکلت اقدام به سرقت از مردم می‌کردند.

رسول مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دستگیری دو تیم کیف‌قاپ در همدان اظهار داشت: این دو تیم از حوالی بلوار بعثت همدان شروع به کیف‌قاپی می‌کردند به طوری که چندین خانم را مورد تعرض قرار داده و کیف آنها را به سرقت برده بودند.

وی در تشریح این خبر تصریح کرد: پلیس همدان بعد از این قضیه، موضوع مربوطه را مورد بررسی قرار داد و سارقان را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: بعد از تعقیب و گریز این افراد توسط پلیس، آنها به شهرک مدنی می‌رسند که حلقه محاصره پلیس در این منطقه تنگ‌تر شد و با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری این افراد شدیم.

وی در ادامه افزود: این تیم مجرم از دو دختر و دو پسر تشکیل شده بود که به وسیله موتورسیکلت اقدام به سرقت از مردم می‌کردند.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سئوالی مبنی بر سرقت از یکی از طلافروشی‌های همدان در راسته قنادان و توضیح در رابطه چگونگی این اتفاق نیز گفت: صاحب مغازه مدعی شده که سارقان یا سارق مربوطه از بالای مغازه وارد شده و اقدام به سرقت مقادیری طلا کرده‌اند.

وی اظهار داشت: این ادعا در حال حاضر در دست بررسی کارشناسان پلیس قرار دارد و اخبار تکمیلی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.