۲ مدال طلای قهرمانی آسیا بر گردن دونده میراث فرهنگی/سفیر صلح و دوستی ایرانیان این بار در تایوان درخشید

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

حسین فاضلی،سفیر صلح و دوستی ایرانیان، از طرف سازمان میراث فرهنگی در میادین ورزشی جهان حضور یافته و خوش درخشیده است، بار دیگر موفق به کسب دو مدال طلا در مسابقات دو میدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا شد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ حسین فاضلی، که به عنوان نماینده سازمان میراث فرهنگی در  مسابقات دو میدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا در تایوان حضور دارد، عنوان قهرمانی دو پنج هزار متر و ۱۰ هزار متر را از آن خود نمود و دو مدال طلا برای ورزش دو میدانی کشورمان به ارمغان آورد.
بر اساس این گزارش تفسیری؛ فاضلی تاکنون در عرصه رقابت های داخلی و بین المللی موفق به کسب عنوان های متعددی شده است و شهریورماه امسال نیز پس از یک مسافرت ۲۲ روزه و شرکت در برنامه ها و مسابقات دوی کشورهای فرانسه، استونی و سوئد و ابلاغ پیام صلح و دوستی ایرانیان به مردم اروپا، با سه عنوان قهرمانی به کشورمان بازگشت.
همچنین؛ وی در مسابقه دو صحرانوردی شهر لیون فرانسه در رقابتی با حضور هزار و پنجاه نفر عنوان نایب قهرمانی را کسب و جایزه خود را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا نمود. فاضلی همچنین همزمان با روز ملی استونی در این کشور(فرانسه) حضور یافت و در مسابقات دو که با شرکت ۳۵ هزار نفر از ۶۰ کشور جهان برگزار شد، در گروه سنی خود به مقام قهرمانی دست یافت.
لازم به ذکر است؛ نماینده کشورمان از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، در سوئد نیز در مسابقات جهانی استکهلم شرکت نمود و در این دوره از مسابقات که با شرکت بیست و یک هزار دونده از ۶۶ کشور برگزار شد، در رده سنی‌ ۵۰ سال به بالا به مقام قهرمانی دست یافت.
گفتنی است؛ فاضلی از پیشکسوتان دو استقامت ایران است و طی ۴ دهه دوندگی حرفه ای دو بار کره زمین را دویده است. /ص                                         
مسعود شریفی


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.