۲ موجود بسیار ترسناک اما بی خطر دنیا!! + عکس

۲۲م آذر ،

در دنیای حیوانات تنوع بسیار بسیاری وجود دارد و از هر نوع حیوانی نیز گونه های مختلفی…

ممتازنیوز: در دنیای حیوانات تنوع بسیار بسیاری وجود دارد و از هر نوع حیوانی نیز گونه های مختلفی را می توانید ببینید. در این میان موجوداتی نیز می باشند که ظاهر بسیار ترسناکی دارند. موجوداتی که ظاهری ترسناک دارند همیشه خطرناک نیستند و ممکن است حتی بسیار اهلی نیز باشند. این موجودات تنها چهره هایی دارند که آن ها را کشنده جلوه می دهد و بسیاری از مردم دنیا سعی می کنند از آن ها دوری کنند.

شپش

 

شپش ها موجودات بسیار کوچکی می باشند که چهره ای تقریبا ترسناک دارند اما در واقعیت کار خاصی انجام نمی دهند و نباید از ان ها ترسید. شپش ها بیشتر در سر زندگی می کنند و سبب به وجود آمدن خارش های شدید می شوند. این در حالی است که مردم سعی می کنند از اشخاصی که شپش دارند دوری کنند. اما نکته مهم در جذب شپش ها بدن فرد میزبان است. اشخاصی که پوست سر خشکی دارند بیشتر در معرض جذب شپش می باشند.  نکته دیگر در مورد این موجودات که باید در نظر داشته باشید این است که آن ها تنها چند هفته میهمان بدن شما می باشند و سپس از بین می روند.

سوسک

 

سوسک  به طور کلی در تمام دنیا به عنوان یک نمادی از منطقه های کثیف و مملو از آلودگی شناخته می شوند. اشخاصی که حتی آن ها را می کشند نیز به خاطر نزدیک شدن به این موجودات بسیار کثیف دیده می شوند. همچنین تحقیقات نشان می دهد که مردم دنیا از این موجود نه تنها نفرت دارند بلکه بسیار هم میترسند چراکه با داشتن شاخک های دندان مانند روی پا بسیار هم ترسناک می شوند. سوسک ها از جمله موجودات بسیار بی ازار می باشند و نیازی به ترسیدن از آن ها نیست. تا به حال هیچ گزارشی در طول تاریخ نبوده است که سوسک بتواند انسانی را از پای درآورد.

منبع: مشرق


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.