۲٫۵ میلیون آمریکایی همچنان در خاموشی توفان سندی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

116-70.jpg

باوجود بازگردانده شدن برق حدود یک میلیون خانه و شرکت در آمریکا، همچنان حدود ۲٫۵ میلیون آمریکایی در ایالتهای نیوجرسی و نیویورک بدون برق می باشند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با گذشت شش روز خاموشی در شمال شرق آمریکا، خشم شهروندان آمریکایی که بدون آب، گرما یا خدمات تلفن مانده اند، بیشتر می گردد در حالیکه شرکت‌های برق اعلام نموده اند برق بعضی از مناطق ممکن است تا دو هفته دیگر وصل نشود. از سوی دیگر پیش بینی شده که یک جبهه هوای سرد هفته آینده، بارش باران و برف در این منطقه را به همراه آورد.

بررسی بلومبرگ نشان می‌دهد که روند بازسازی خسارتهای وارد شده از توفان سندی به تاسیسات برق، در مقایسه با توفان ایرن در سال قبل کند بوده است. برق ۴٫۶ میلیون شهروند آمریکایی یا حدود ۵۷ درصد از کسانیکه در خاموشی بودند، تا روز شنبه وصل شد در حالیکه در مرحله مشابه بازسازی خسارتهای ایرن، این میزان ۷۴ درصد بود.

سندی یکی از پرهزینه‌ترین توفان‌های تاریخ آمریکا بوده که بزرگترین خرابی را برای صنعت برق در شمال شرق آمریکا به بار آورده است.

برایان ولف، مدیر موسسه برق ادیسون، اظهار داشته که به سبب گستردگی خرابیهای حاصل از توفان سندی در مقایسه با ایرن، ارزیابی خسارات از سوی شرکتهای برق و انجام تعمیرات مدت بیشتری طول می کشد.

تا روز شنبه ۳۱ درصد از خانه‌ها و شرکتها در نیوجرسی، ۹ درصد در نیویورک و شش درصد در کانکتیکات و ویرجینیای غربی بدون برق بودند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.