۲۰ درصد سهام رایتل فروخته شد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با انجام معامله ۲۹۳ میلیارد تومانی ۴۹ درصد سهام موج تامین ارتباطات پارس در فرابورس که مالک ۴۰ درصدی رایتل بود،۲۰ درصد از سهام رایتل iبه فروش رسید.
به گزارش تفسیری فارس، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) چهارشنبه گذشته طیق اعلام پیشی اقدام iبه عرضه ۴۹ درصد از سهام شرکت موج تامین ارتباطات پارس (با سرمایه اسمی بیش از ۱۷۵ میلیارد تومانی) در بازار سوم فرابورس کرد که بدون رقابت iبه فروش رسید.
این بلوک شامل بیش از ۸۶ میلیون سهم بود که iبه قیمت پایه هر سهم ۳۴ هزار و ۹۷ ریال و iبه ارزش بیش از ۲۹۳ میلیارد تومان iبه صورت ۱۰ درصد نقد و باقی با وقت پرداخت ۴۰ روزه معامله شد،اما در این میان ۲۰ درصد از سهام رایتل هم iبه طور غیر مستقیم iبه فروش رسید، چرا که شرکت موج تامین ارتباطات پارس مالک ۴۰ درصد شرکت رایتل بود که با انجام معامله ۴۹ درصدی سهام خود iبه طور خودکار ۲۰ درصد از سهم خود را از دست داد.
این در حالی است که بلوک ۱۰۰ درصدی سهام کنترلی شرکت کالای پتروشیمی (شامل بیش از۴ میلیون و ۹۹۹ هزار سهم) iبه قیمت پایه هر سهم ۳۸ هزار و ۹۳۷ ریال در بازار سوم فرابورس عرضه و با رقابت متقاضیان تا قیمت ۴۰ هزار و ۷۵۲ ریالی هر سهم، تکلیف این بلوک iبه هفته جاری موکول شد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.