۲۰ هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین آماده بهره برداری است

۲۱اردیبهشت،

ˈمحمدنادر محمدزادهˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن آماده بودن واحدهای مسکن مهر برای واگذاری به متقاضیان اظهار داشت: برای تحویل واحدهای آماده، برنامه ای در خصوص افتتاح رسمی نداشتیم و تنها ملاک ما در این مقطع زمانی برای واگذاری تکمیل انشعابات، سند مالکیت و دفترجه فروش اقساطی می باشد.

وی در پاسخ به این سووال که چرا سال قبل برای واگذاری مسکن مهر در استان افتتاح رسمی بعمل نیامد، افزود: خوشبختانه پارسال در احداث مسکن مهر استان پیشرفت خوبی داشتیم اما با وقفه ای که اواخر تابستان تا اواخر پاییز سال قبل در بخش تغییرات قیمت بوجود آمد متاسفانه کمی از سرعت ساخت و سازهای ما را در این بخش گرفت.

وی ادامه داد: اما با این حال از تعداد ۱۰ هزار واحد مسکن مهر آماده بهره برداری در مهر ماه سال ۹۱ این تعداد در حال حاضر به ۲۰ هزار واحد افزایش یافته که رقم قابل قبولی در احداث مسکن مهر محسوب می گردد.

به گفته وی، هم اکنون ۵۵ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، بیش از ۲۵ هزار نفر و بافت فرسوده شهری استان قزوین در دست احداث می باشد که از این تعداد ۵ هزار واحد در بافت فرسوده، ۱۸ هزار واحد خودمالکین و مابقی در بخش مسکن مهر قرار دارد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سفرهای دور چهارم هیات دولت که این روزها در هفته به سه استان کشور صورت می پذیرد امیدواریم تا قبل از برگزاری زمان انتخابات بتوانیم پروژه های آماده بهره برداری خود را بصورت رسمی در این دور از سفرها تحقق بخشیم .

۶۲۷/ ۱۶۴۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.