۲۰ کشته و ۲۸ مجروح حاصل تصادفات ۴۸ ساعت قبل

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته و مجروح شدن ۴۸ نفر از هموطنانمان طی ۴۸ ساعت قبل در جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با فارس در تشریح تصادفات ۴۸ ساعت قبل در جاده‌های کشور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان خراسان رضوی روز پنجشنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در جاده گناباد – مهنه ۴ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: در این روز همچنین بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۴۰ جاده بروجن به زرین شهر ۳ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: بر اساس اعلام پلیس راه استان گیلان در سانحه دیگری که روز پنجشنبه اتفاق، بر اثر تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در جاده اسالم به خلخال ۵ نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه در سانحه‌ای که روز جمعه در استان مرکزی و جاده دلیجان به اصفهان رخداد، بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس  ۲ نفر کشته شدند گفت: برابر اعلام پلیس راه استان گلستان در این روز بر اثر خروج از جاده یک دستگاه اتوبوس بنز در جاده جنگل گلستان  ۴ نفر مجروح شدند.

سلبی همچنین گفت: روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در  جاده شاهرود به سبزوار یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

وی تأکید کرد: در این روز بر اثر تصادف بین یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه سواری پیکان در جاده قائمیه به شیراز ۳ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور اعلام کرد: برابر اعلام پلیس راه استان لرستان در روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پرادو در جاده فرعی بیشه ۶ نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند.

وی گفت: بامداد امروز هم بر اثر تصادف بین دو دستگاه موتور سیکلت در محور بندر عباس سیرجان در استان هرمزگان یک نفر کشته و ۵ نفر دیگر مجروح شدند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.