۲۰ درصد فارغ‌التحصیلان داروسازی کشور متعلق به دانشگاه آزاد است

104_413.jpg

رئیس واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی از اخذ مجوز ۵ رشته دکتری تخصصی خبر داد و گفت: از مجموع ۱۷ دانشگاه داروسازی کشور، حدود ۲۰ درصد فارغ التحصیلان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در مراسم فارغ التحصیلی و ادای سوگند فارغ التحصیلان واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه شهید بهشتی که با همت انجمن علمی داروسازان کشور در سالن همایش های رازی برگزار شد، دانشجویان برتر رشته داروسازی در کل کشور تقدیر شدند و سپس تمامی فارغ التحصیلان سوگند حرفه‌ای ادا کردند.

در این مراسم رضایت رئیس واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد، اعلام کرد: واحد علوم دارویی در آستانه دریافت مجوز ۵ رشته دکتری تخصصی است.

وی گفت: از مجموع ۱۷ دانشگاه داروسازی کشور، حدود ۲۰ درصد فارغ التحصیلان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است همچنین حدود ۲۰ درصد از قبولی در امتحانات تخصصی رشته داروسازی به فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد.

رضایت همچنین با ارائه آمار قبولی آزمون های علوم پایه کشور از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد و گفت: واحد علوم دارویی را فراموش نکنید که به شما افتخار می‌کنیم.

وی افزود: قدر رشته خود را بدانید و به آن افتخار کنید چرا که تنها رشته‌ای است که نه تنها بیکاری ندارد بلکه تعداد قابل توجهی شغل و امکان ادامه تحصیل در رشته‌های مختلف در کشور را دارد.

ریاست واحد علوم دارویی یاد و خاطره شایورد بینانگذار واحد علوم دارویی را گرامی داشت.

هاشمیان دبیر و عضو هیات مدیره انجمن علمی داروسازان کشور نیز در رابطه با هدف برگزاری این برنامه اعلام کرد: مهمترین هدف اجرای این برنامه، دمیدن روح همبستگی به بدنه فارغ التحصیلان داروسازی کشور در راستای اعتلای داروسازی کشور است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.