۲۰ طرح بهداشتی و درمانی در دهه فجر بهره برداری و افتتاح می گردد

۱۴ام بهمن ،
ممتاز نیوز: ۲۰  طرح بهداشتی و درمانی در دهه فجر بهره برداری و افتتاح می گردد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت، آقای سید رضا نیری، دبیرکل این مجمع گفت : بالغ بر تعداد ۲۰ طرح بهداشتی و درمانی آماده بهره برداری بیماران و مراجعین می باشد .
وی اضافه کرد : این ۲۰ طرح در سراسر کشور و استان های گلستان ، مازندران ، اصفهان ، البرز ، مرکزی ، آذربایجان غربی و شرقی ، کردستان ، چهارمحال و بختیاری و مازندران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
وی افزود : این مراکز شامل کلینیک ، مرکز بهداشتی درمانی ، درمانگاه ، خانه بهداشت ، مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ ، آزمایشگاه ، مرکز بازتوانی قلب ، مراکز آموزشی و تحقیقاتی بیماران و تجهیز بیمارستان می باشد .
سیدرضا نیری ادامه داد : علاوه بر افتتاح و بهره برداری از مراکز فوق و استفاده بیماران از خدمات این مراکز بهداشتی ، کلنگ احداث چند طرح درمانی از جمله ساخت بیمارستان ، کلینیک بیماران خاص ، درمانگاه و خانه بهداشت درد دهه مبارک فجر ۳۴ به زمین زده خواهد شد .

دبیرکل مجمع خیرین سلامت با تقدیر و تشکر از مردم و خیرین خاطر نشان ساخت : در این دهه فرخنده و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از خیرین حوزه سلامت تجلیل به عمل می آید .

وی تأکید کرد : با کمک مردم خیر و همت ۵ هزار هیئت امناء در ۱۳۶ دفتر و شعبه مجمع و تلاش بیش از ۲۰ هزار خیر تاکنون تعداد ۸۰۰ مرکز بهداشتی درمانی با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان احداث ، بازسازی و تجهیز شده است .

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.