۲۰۰ اهوازی هر روز دچار تنگ نفس می شوند

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: در حالی که سبب و منشا بروز تنگی نفس مردم اهواز و بعضی دیگر از شهرهای خوزستان هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، گزارش ها حاکی از مراجعه دست کم ۲۰۰اهوازی در هر شبانه روز به مراکز درمانی به سبب ابتلا به این پدیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: با وجود این که کماکان مراکز درمانی در اهواز به سبب ابتلای اشخاص به تنگی نفس مراجعه کننده دارد اما وضعیت پیش آمده در پی وقوع دو اپیدمی به سبب بروز این مساله رو به پایداری پیش می رود.

دکتر سامان موگهی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای بخش اطفال بیمارستان ابوذر اهواز هم فضای لازم شناسایی و تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و بزودی استقرار خواهند یافت.

وی اضافه کرد: با نصب و استقرار این امکانات فشاری که تاکنون در این بخش برای رسیدگی و درمان اطفال به سبب ابتلا به تنگی نفس وجود داشت کمتر خواهد شد.

برای بررسی آخرین وضعیت اپیدمی تنگی نفس در اهواز و شناسایی عوامل و منشا بروز آن هم اینک نشستی با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال برگزاری است.

از آغاز این اپیدمی تاکنون افزون بر ۲۰هزار نفر از مردم اهواز و بعضی از شهرهای دیگر خوزستان به سبب ابتلا به تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

علت این امر هنوز شناسایی نشده است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.