۲۰۷ قطعه زمین به اشخاص واجد شرایط در مهریز واگذار شد

۲۱فروردین۱۳،

ˈ سیدعلی حیدری ˈ روز جمعه به مناسبت هفته بنیاد مسکن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:گرفتن ۱۶ جلد سند روستایی از اراضی تملک شده بنیاد از منابع طبیعی به مساحت حدود ۷۰ هکتار ، تهیه صورت مجلس تفکیکی ۳۰ قطعه از اراضی واگذاری بنیاد به اشخاص و اعمال ماده ۳۶ ( استعلامات صدور پروانه ) در ۲۷۰ قطعه از دیگر اقدامات بنیاد مسکن است .

وی ادامه داد: در این مدت معرفی ۱۴۶ نفر برای گرفتن تسهیلات طرح وی‍ژه به بانک های عامل ، معرفی شش نفر برای گرفتن تسهیلات حوادث و معرفی ۴۲ نفر برای گرفتن تسهیلات ودیعه مسکن نیز انجام شده است .

رئیس بنیاد مسکن شهرستان مهریز به اجرای طرح هادی در دهستان خورمیزات ، بهادران ، تنگچنار ، ارنان و میانکوه شامل سنگ جدول ، زیر سازی ، آسفالت ، محوطه سازی ، پیاده رو سازی ، تکمیل و ساخت پل و ساخت دیوار ساحلی اشاره کرد .

حیدری اساخت جاده های دسترسی پل در روستای دره ، اجرای طرح هادی در ۱۳ روستا و انجام فعالیت های آموزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه ها و اقدامات این بنیاد ذکر کرد .

وی گفت: در طول هفته بنیاد مسکن از ۲۱ فروردین علاوه بر کارهای عمرانی متعدد ، برنامه های فرهنگی در معرفی خدمات و رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز انجام می گیرد.ک۳

۷۵۴۱/۱۹۶۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.