۲۱ هزار معلم نمونه تقدیر می‌شوند

جام جم آنلاین: قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت: در روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ۲۱ هزار معلم نمونه شامل ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در سطح شهرستان ها، سه هزار نفر در سطح استان ها و ۳۰۰ نفر در سطح کشوری تقدیر می شود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،اسدالله اسدی گرمارودی صبح امروز با حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه  با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و ۴۹۰۰ معلم شهید در بیست و هشتمین دوره  پاسداشت تجلیل از مقام معلم با اشاره به برنامه های گرامیداشت این هفته گفت : امسال ۴ هزار فرهنگی در روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت با رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) دیدار می کنند .

وی این دیدار ها را برای آموزش و پرورش بسیار مغتنم خواند و افزود :‌دیدار معلمان در سال گذشته با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موجب شد ، مطالبات ایشان از سوی دکتر حاجی بابایی و دیگر مسوولان این وزارتخانه در سیاست گذاری ها و برنامه ها مدنظر قرار گیرد و پیگیری شود که از آن جمله می توان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راه اندازی دانشگاه فرهنگیان و تدوین  اساسنامه آن اشاره کرد.

اسدی گرمارودی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته معلم به دیدار فرهنگیان نمونه با سایر مسوولان عالی رتبه کشور خبرداد و اظهار کرد : انتخاب معلم نمونه و برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از معلم یک فرصت برای آموزش و پرورش است تا از امکانات و بایسته های خود برای آینده سازی کشور توسط نسل مورد تعلیم و تربیت امروز بهره برداری کند.

وی با اشاره به باز مهندسی شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه از دو سال پیش این امر را زمینه ساز تعامل و همکاری دستگاه های بیرون از آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد : در استان ها ، شورای آموزش و پرورش با ریاست استاندار ،‌ مسوولیت فراهم سازی زمینه مشارکت دستگاه های معتبر برای تجلیل از معلمان در این ایام  را برعهده دارد.

اسدی گرمارودی به ۲۳ مولفه و معیار موجود در شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت : امسال معلمان در بخش مهارتی بویژه مهارت های تولید محتوای الکترونیکی ،‌موفقیت های چشم گیری از خود نشان داده اند و با هوشمند سازی مدارس در تلاشند با استفاده از ابزار های الکترونیکی و وسایل آموزشی و کمک آموزشی شیوه های تدریس خود را با نیازهای دانش آموزان متناسب کنند .

بر اساس گفته اسدی گرما رودی هدایای در نظر گرفته شده برای معلمان نمونه در سطح شهرستان ۳ میلیون ریال ، معلمان نمونه استانی ۵ میلیون ریال و معلمان نمونه کشوری ۱۰ میلیون ریال به انضمام سفر معنوی حج عمره می باشد .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.