۲۲ فرد مسلح در منطقه صلاح الدین حلب در سوریه کشته شدند

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیون الاخباریه سوریه با اعلام این خبر افزود که ۶ نفر از این افراد از اتباع کشور لیبی هستند.

تارنمای ‘ان بی ان’ نیز اعلام کرد که در جریان درگیری بین نیروهای سوری با افراد مسلح که قصد داشتند تا مرکز ناحیه الحاجب را در اطراف حلب بمب گذاری کنند، دهها تن از این افراد کشته شدند.

در منطقه السفیر در نزدیک حلب نیز شماری از افراد مسلح که در حال آماده سازی یک بمب در داخل یک مدرسه بودند با نیروهای سوری درگیر شده که در جریان آن شماری از این افراد کشته شدند.

در روستای القناطر در منطقه الاتارب در اطراف حلب نیز نیروهای سوری با گروهی از افراد مسلح از که اتباع کشورهای مختلف بودند ، درگیر و در جریان آن شمار زیادی از آنان کشته و یا زخمی شدند.

در بین افراد کشته شده برخی از سران افراد مسلح وجود دارد.

در همین حال افراد مسلح در پست مرزی الزعینیه در مرز مشترک ترکیه و سوریه برای راحتی رفت و آمد خود جهت قاچاق سلاح و مهمات اقدام به آتش زدن جنگل های مناطق مرزی کردند.

بر اساس خبر دیگر تارنمای ان بی ان ، نیروهای سوریه نیز در همکاری با گروه های آتش نشان اقدام به مهار این آتش سوزی و خاموش کردن آن کردند.

در منطقه القصیر در استان حمص در مرکز سوریه نیز نیروهای سوری با زدن کمین به افراد مسلح دو دستگاه خودرو آنان را که مجهز به سلاح نیمه سنگین دوشکا بود منهدم کرده و همه افراد مستقر در آنها را کشتند.

خاورم**۱۴۳۶**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۷۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.