۲۲ نماینده مجلس از “شب آفتابی” تقدیر کردند

۱۳م آذر ،

۲۲ نماینده مجلس با امضای نامه‌ای از دست‌اندرکاران برنامه تلویزیونی شب آفتابی تقدیر کردند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران ۲۲ نماینده مجلس با امضای نامه‌ای از دست‌اندرکاران شب آفتابی تقدیر کردند.

در این نامه آمده است: «برنامه ترکیبی «شب آفتابی» با حضور ۴۰۰ هنرمند و هنرور، اتفاقی منحصر به فرد در عرصه هنر کشور به شمار می‌رود؛ ترکیبی از نور، صدا، تصویر و جلوه‌های ویژه در فضایی با مساحت ۶ هزار متر مربع و با کارگردانی بهزاد بهزادپور، هر شب قریب به سه هزار نفر تماشاگر را در سفری به اعماق تاریخ می‌برد. در این برنامه مخاطبان با گذر از دیوار زمان و مکان، وقایع و اتفاقات و برش‌هایی از تاریخ به شکلی زنده و واقعی به زمان حال متصل می‌شوند.

«شب آفتابی» نمایشگاه و فستیوال انسان‌های خوب از حضرت آدم(ع) تا مهدی موعود(عج) است و با استفاده از محتوایی قابل ستایش و پیوند منطقی در روایت داستانی خود، هنری مردمی را پدید می‌آورد و ارتباطی مستقیم با مخاطبان خویش برقرار می‌کند.

استفاده از قالبی نو در این برنامه سبب می‌شود علاوه بر مخاطبان عام، مخاطبان خاص نیز از تماشای شب آفتابی لذت برده و با آن هم ذات پنداری نمایند و استقبال مردم از این برنامه نشان می‌دهد جامعه ما از هنر ارزشی، معنوی و دارای پیام و محتوای مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی با تمام وجود استقبال می‌کند.

ما نمایندگان مجلس از تمامی دست‌اندرکاران برنامه شب آفتابی تشکر و قدردانی نموده و حمایت کامل خود را برای ایجاد زمینه‌های مناسب برای تهیه، اجرا و تقویت چنین آثار فاخری در کشور اعلام می‌نماییم.»

اسامی حدادعادل، مرندی، آقاتهرانی ، زارعی، رسایی، کوثری و زاکانی در میان امضاکنندگان این نامه به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.