۲۳ شهریورماه زمان اعلام نتایج کنـکــور ۹۱

۲۳ شهریورماه زمان اعلام نتایج کنـکــور ۹۱

پورتال دانشگاهی به نقل از ایسنا:
سرپرست سازمان سنجش از اعلام نتایج کنکور تا پنجشنبه ۲۳ شهریور خبر داد و گفت: در آزمون سراسری سال ۹۱ حدود ۶۳۰ هزار داوطلب پذیرفته می‌شوند.

دکتر ابراهیم خدایی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در محدود زمانی ۲۱ تا ۲۳ شهریور ماه، گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون از ۲۶ شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در گروه‌های آزمایشی مختلف، تصریح کرد: در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۱۷۱ هزار و ۳۸۱ نفر، علوم تجربی ۹۳ هزار و ۱۴۰ داوطلب، علوم انسانی ۱۶۸ هزار و ۷۶۲ داوطلب، هنر ۱۸ هزار و ۹۵۶ داوطلب، زبان ۱۷ هزار و ۵۶۰ داوطلب و چند گروهی ۱۵۶ هزار و ۱۲۸ داوطلب پذیرفته می‌شوند.

خدایی با بیان اینکه بر اساس افزایش ظرفیت‌ها، ظرفیت پذیرش در دوره‌های مختلف نیز تغییر کرده است، اظهار کرد: بر این اساس در دوره روزانه ۱۰۰ هزار و ۲۹۱ داوطلب، شبانه ۲۷ هزار و ۴۳ داوطلب، پیام‌نور ۳۳۲ هزار و ۲۱۱ داوطلب، نیمه حضوری یک هزار و ۹۲۰ داوطلب، مناطق محروم ۳۹۴ داوطلب، تربیت معلم ۴۳ هزار و ۷۸۰ داوطلب پذیرفته می‌شوند.

سرپرست سازمان سنجش افزود: در دانشگاه غیرانتفاعی ۱۱۴ هزار و ۴۵۸ داوطلب، مجازی چهار هزار و ۶۱۰ داوطلب و بین‌الملل هزار و ۲۲۰ داوطلب پذیرفته خواهد شد.

نتایج کنـکــور ۹۱

 

نتایج کنـکــور

 

کنـکــور


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.