۲۳ طرح اشتغال زا به کارگروه اشتغال استان مرکزی ارجاع داده شد – اخبار اجتماعی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۲۳ طرح اشتغالزایی استان از محل سرمایه در گردش و ثابت در ۴ بانک عامل و با رقم پیشنهادی تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی به کارگروه اشتغال ارجاع شده است.

شیخی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در حوزه اشتغالزایی سال جاری عملکرد مطلوبی داشته‌اند، اما در زمینه ثبت آمار آن در سامانه اشتغال بسیار ضعیف عمل کرده‌اند.
وی در ادامه به طرح‌های اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: ۲۳ طرح اشتغالزایی استان مرکزی از محل سرمایه در گردش و ثابت در ۴ بانک عامل و با رقم پیشنهادی ۱۰ میلیارد ریال در کمیسیون‌های کارشناسی بررسی و به کارگروه اشتغال ارجاع شده است.
شیخی تاکید کرد: این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، صنعتی، پزشکی، سیلوسازی و ورزشی است که با هدف تثبیت و پایداری بنگاه‌های اقتصادی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مطرح شده که با اعطای تسهیلات مذکور ۵ هزار شغل ایجاد می‌شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکز که اخیرا برگزار شد مصوب شد که دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغالزایی طی روزهای آتی عملکرد خود را در سامانه ثبت کرده و به دبیرخانه اشتغال استان اعلام کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.