۲۴ ضرورت برای حضور در صحنه به ذهنم رسیده است/اولین هدفم ساختن ایران اسلامی و سرآمدسازی آن است

۳۱فروردین۱۳،

زاکانی بعد از اعلام کاندیداتوری در حسینیه دوکوهه:

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی رسما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد و گفت:‌ اولین هدف‌ جدی‌مان را ساختن ایران اسلامی و سرآمدسازی آن قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی امشب در حسینیه دوکوهه و در  جمع هواداران خود اظهار داشت: افتخار داریم تا در حسینیه دوکوهه یعنی جایی که به نام قطعه‌ای از بهشت مزین شده و متعلق به عزیزانی است که با همه وجود تجارب ۸ سال دفاع مقدس را حمل و به جامعه منتقل کرده‌اند، بنده اعلام آمادگی کنم و به واسطه نکات و ضروریاتی که دنبال می‌کنم با همه وجود در صحنه تلاش حاضر باشم.  
 
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز کشور شرایط بسیار حساسی را دنبال می‌کند ادامه داد: انقلاب اسلامی در میانه راه نیاز به پتانسیل صدچندان برای رسیدن به اهداف خود دارد.  
 
زاکانی افزود: همانگونه که دشمنان دل در گرو تهدید ما بسته‌اند ما نیز دل در گرو ایجاد یک فرصت و یا آینده برای کشورمان بسته‌ایم.  
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز ما مسئولیت حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی را داریم و در میانه راه هستیم همانگونه که امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود غایت حکومت اسلامی و وحدت جهت رسیدن به آن را رمز بقا و پیروزی دانستند و مقام معظم رهبری نیز شکل ‌گیری تمدن اسلامی را آن غایت و هدف قرار دادند ما باید در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گیریم.  
 
زاکانی گفت: اگر روزی برای حفظ اسلام و تمامیت ارضی کشور پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتیم امروز باید با تمامی وجود در صحنه حاضر باشیم تا اهداف انقلاب اسلامی را محقق کنیم.  
 
وی به بیانات مقام معظم رهبری دربارهٔ خواص اشاره کرد و گفت:‌مقام معظم رهبری هنگامی که در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله یاد خواص کردند فرمودند خواص ویژگی سهم درست و به جا در زمان خودش، قدرت قیام و جسارت برای حضور در صحنه‌هایی که انقلاب به آن حضور دارد را دارا می باشند.  
 
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما شهدایی تقدیم  انقلاب کردیم و شهدا خواص جان‌برکف زمان خود بودند و امروز که جهاد اکبر است کار بسیار سخت‌تر است.  
 
زاکانی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۷۴ و در پیامی به تشکل‌های دانشجویی فرمودند اگر انقلاب بتواند از گردنه‌های سخت جهاد اکبر عبور کند یک افتخار بسیار بزرگ است؛ لذا ما در مقابل اسلام مسئولیم.
 
وی ادامه داد: اسلام عزیزی که فراتر از همه چیز است و چیزی فراتر از او نیست و نیز در مقابل ایران عزیز مسئولیم.
 
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ادامه در این صحنه ۲۴ ضرورت به ذهنم رسیده است که اینها بعد از تامل و تفکر در پیشنهاد‌های صاحب‌نظران بوده است.  
 
زاکانی دربارهٔ اولین ضرورت حضورش اظهار داشت: کشور و نظام اسلامی در مسیر رسیدن به اهداف و افق‌های عالی خود نیاز به نقشه راه دارد و ما نمی‌توانیم کشور را با الگوهای غربی بسازیم.  
 
این نماینده مجلس گفت:‌ باید نظامی ارزشی و برگرفته از اسلام ناب بسازیم و برای ساختن جامعه خودمان قیام کنیم.  
 
وی ادامه داد: لذا حرکت ما در مسیر ساختن ایران اسلامی باید مبتنی بر الگو و نقشه راهی باشد که از اسلام ناب گرفته شده است.
 
زاکانی با بیان اینکه امروز اشکالات اقتصادی کشور جزء ضرورت‌های اولیه است ادامه داد: ما اولین هدف جدی خودمان را ساختن ایران اسلامی و سرآمدسازی آن قرار دادیم.  
 
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌نکته دومی که سبب شد بنده برای حضور در این عرصه حضور پیدا کنم حاکمیت فرهنگ و تفکر جهادی و انقلابی است که گمشده سال‌های بعد از دوران دفاع مقدس است.  
 
وی به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره و ادامه داد:‌حماسه در شرایط عادی ضرورت ندارد حماسه نیاز به حضور گسترده مردم دارد.  
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه تحقق حماسه نیازمند تفکر جهادی و روحیه است اظهار داشت: در دوران بعد از دفاع مقدس فرهنگی بر کشور حاکم شد که ماحصل آسیب‌های آنرا می‌بینیم.  

خبر در حال تکمیل است…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.