۲۵۳ کیلومتر خطوط جمع آوری فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

۰۳م اسفند ،

ˈعلی جان صادق پورˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه های آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه خط انتقال و شبکه توزیع حدود یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر است.

وی بیان کرد: پروژه های فاضلاب در شهرهای یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، چرام و سی سخت در حال اجرا بوده و پیشرفت فیزیکی آنها به ترتیب ۸۲، ۲۷، ۳۹، ۳۸ و ۱۵ درصد است.

صادق پور اظهار کرد: با توجه به رفع مشکلات اجتماعی و فنی این طرح ها در صورت تخصیص اعتبار لازم امکان رسیدن به ظرفیت کامل تمام آنها در دو سال آینده وجود دارد.

وی عنوان کرد: به سبب کمبود اعتبار برای اجرای طرح های فاضلاب در مقایسه با نیاز و امکان اجرا، شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با دریافت مجوزهای لازم و مطالعه تصفیه خانه شهرهای چرام و سی سخت درصدد بهره گیری از توان بخش خصوصی است.

صادق پور ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد آبرسانی به ۳۰ روستا با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۱۰۰ مشترک را در حال اجرا دارد.

وی افزود: با بهره برداری از حدود پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد تعداد مشترکان آب و فاضلاب این استان افزایش خواهد یافت.

۷۵۳۵/۶۷۱/۶۲۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.