۲۶۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای موفق به اخذ چارت سازمانی شده اند

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: با پیگیریهای به عمل آمده از ۲۷۱ مرکز آموزش فنی و حرفه ای که فاقد چارت سازمانی بوده اند ۲۶۰ مرکز موفق به اخذ چارت سازمانی شده اند.

ولیخانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به بی نظیر بودن فعالیتهای صورت گرفته طی یک سال و نیم اخیر در سازمان فنی و حرفه ای و پیگیریهای صورت گرفته از ۲۷۱ مرکزی که فاقد چارت بوده اند، ۲۶۰ مرکز موفق به اخذ چارت سازمانی شده اند.

وی افزود: بالا بردن امتیازات و تسهیلات استان تهران از ستاد مرکزی نیز یکی دیگر از افتخارات معاونت اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بوده است.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: باید از زحمات افرادی که نسبت به ارایه خدمات و آموزش های مهارتی به کارآموزان و کارکنان خدمت می کنند قدردانی شود چرا که در قبال حمایت می توان از آنها انتظار همکاری،‌همدلی و فعالیت داشت.

*انعقاد تفاهم نامه آموزشی با شرکت فرآورده های گوشتی
در ادامه جهانتیغی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه آموزشی با شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان گفت: این امر در راستای استفاده از ظرفیت های مهارت آموزی و توسعه همکاریهای مشترک در زمینه آموزشی امضا شده است.

وی افزود: ارایه آموزش های مهارتی به متقاضیان و به کار گیری ظرفیت های آموزشی، پژوهشی و مهارتی طرفین در اجرای طرح های توسعه ای و کاربردی از موضوعات این تفاهم نامه است.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز طرف قرار داد نسبت به برنامه ریزی برای استانداری های مصوب و هم چنین برگزاری آزمون های کتبی و عملی در نهایت ارایه گواهی نامه و تایید به مهارت آموختگان اقدام خواهد کرد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.