۲۶۲ میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران با ۶۷ میلیون اوراق بهادار، به ۲۶۲ میلیارد ریال رسید.

به گزارش سنا، بیشتر معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس سهامی ذوب آهن در بازار دوم با جابجایی ۱۸ میلیون و ۹۷۲ هزار سهم و با نرخ هزار و ۶۸۳ ریال داشت.

کمترین معاملات را گسترش سرمایه گذاری ایرانیان در بازار اول فرابورس با جابجایی ۴۰ سهم و با قیمت پایانی هزار و ۷۳۸ ریال کسب کرد.

بیشترین افزایش قیمت را صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود با افزایش قیمت ۴٫۹ درصد و قیمت پایانی هزار و ۸۹۵ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد. بیشترین کاهش قیمت را حق تقدم سرمایه گذاری خوارزمی با کاهش قیمت ۴٫۹ درصد و قیمت ۲۴۹ ریال از آن خود کرد.

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترمعاملات را اوراق اجاره امید با جابجایی ۲۳ هزار و ۲۰۰ برگه داشت.

اوراق دیگر به ترتیب ۱۳ هزار و ۱۷۰ برگه گواهی سپرده انصار، ۱۳ هزار برگه اجاره مسکن، ۱۱ هزار و ۹۹۰ برگه اجاره مپنا، ۸ هزار و ۴۱۰ برگه اجاره سامان، ۸ هزار و ۴۱۰ برگه اجاره ماهان، ۴ هزار و ۳۳۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۲ هزار و ۹۸۰ برگه اجاره ماهان۲، ۲ هزار و ۵۶۰ برگه مشارکت نفت فصلی، هزار و ۷۰۰ برگه اجاره جوپار، هزار و ۲۳۰ برگه اجاره لیزینگ سینا، هزار و ۱۶۵ برگه مشارکت مسکن مهر، ۴۱۴ مشارکت توسعه، ۴۰۰ برگه مشارکت ایران شرق و ۲۷۰ برگه گواهی سپرده سعدی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز حدود تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز ۶۱ هزار تومان مبادله شد.


اخبار بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.