۳کشنده جدید در سبد محصولات ایران خودرو دیزل

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۱۰:۳۴:۴۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سه کشنده جدید در برنامه تولید سال جاری ایران خودرودیزل به سبد محصولات این شرکت در کنار کشنده فراز اضافه خواهد شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  مهدی یونسیان قائم مقام شرکت ایران خودرودیزل، با بیان این مطلب گفت: برنامه تولید سال حدود ۲۳هزار و ۵۰۰ دستگاه است که نسبت به تولید سال گذشته حدود ۲ برابر بیشتر شده است. البته این یک برنامه تعریف شده است و باید ببینیم که در خصوص تامین و تدارک قطعات به چه مرحله‌ای خواهیم رسید.
وی با بیان اینکه در سال جاری خودرو کروز، مایتی و واگن‌هود که جزء محصولات جاری است در برنامه تولید قرار دارد، اظهار داشت: یک محصول “آریا”، کمپرسی جدید سهند، یک نوع خودرو ون و پیکاپ نیز جزء برنامه تولید امسال ایران خودرودیزل است.
به گفته یونسیان، برای تولید اتوبوس نیز محصولاتی در زمینه اتوبوس‌های بی.آر.تی، اتوبوس‌های شهری و اتوبوس‌های بین‌شهری خواهیم داشت که با زمان‌بندی انجام شده و با توکل بر خدا و تکیه بر توانمندی نیروهای خودمان وارد چرخه تولید خواهد شد.
قائم مقام ایران خودرودیزل در خصوص محصولات جدید این شرکت توضیح داد: آغاز تولید کامیون “آریا” قطعی می باشد بطوریکه کارهای آن نهایی شده و چند دستگاه از آن نیز تولید و در حال تست است تا مجوزهای شماره‌گذاری آن اخذ شود.
وی با اشاره به اینکه تامین قطعات سی.کی.دی محصول سهند انجام شده است، ادامه داد: روی خودرو ون و پیکاب انتخاب محصول صورت گرفته و مذاکرات برای واردات این محصولات در حال انجام است و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد.
یونسیان متذکر شد: سفارش‌گذاری برای تامین CKD محصول کامیون کشنده A7 انجام شده و در خصوص فراز که مشکلی بابت تولید نداریم و دو کشنده دیگر را نیز در حال انجام مذاکرات برای سفارش‌گذاری و آغاز مراحل تولید هستیم.
وی ادامه داد: اتوبوس‌ها هم نمونه‌هایی از آن رسیده و برخی دیگر خواهد رسید، مجموع تولیدات ما در بخش اتوبوس، محصولاتی خواهد بود که در داخل تولید شده و یا از خارج از کشور تامین می شود. در بخش اتوبوس برای سال جاری برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است.
قائم مقام ایران خودرودیزل در پایان خاطرنشان کرد: ما در سال جاری هدف‌گذاری کرده‌ایم که تمام محصولات جدید باید در رده کیفی خوب تولید شود چراکه طبق قانون ارتقای کیفیت، محصولات به شرطی که در رده کیفی خوب تولید گردد قابلیت شماره‌گذاری دارد و در محصولات جاری نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۰۳۴۴۱۱۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.