۳ فیلم و ۳ سریال، برگزیده انجمن طراحان هنری آمریکا

۱۵ام بهمن ،

جوایز بهترین طراحان صحنه در دو بخش فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی از سوی انجمن طراحان هنری آمریکا (‌ADG) برای هفدهمین سال متوالی در مراسم باشکوهی در بورلی هیلتون برگزار شد و فیلم ˝آناکارنینا˝ توانست جایزه بهترین طراحی صحنه در بخش فیلم‌های تاریخی را از آن خود کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، در این مراسم که پائولا پاندستون اجرای آن را برعهده داشت که انجمن طراحان هنری آمریکا امسال پیش از اهداء جوایز اصلی، به مناسبت پنجاهمین سال تولد مجموعه فیلم‌های سینمایی جیمز باند از کن آدام، آلن کامرون، دنیس گاسنر و پیتر لامونت به عنوان چهار طراح صحنه اصلی این مجموعه سینمایی تقدیر کردند.

بنابر این گزارش، این جایزه را سارا گرین‌وود در حالی برای طراحی صحنه فیلم “آناکارنینا” دریافت کرد که در این بخش فیلم‌های قدری همچون “جانگو فراری”، “لینکلن”، “آرگو” و “بینوایان” نامزد دریافت این جایزه بودند.

در بخش بهترین طراحی فانتزی که فیلم‌های “زندگی پی”، “اطلس ابر”، “هابیت: یک سفر غیرمنتظره”، “پرومته” و “شوالیه تاریکی برمی‌خیزد” نامزدهای آن بودند، دیوید گراپمن برای فیلم “زندگی پی” به کارگردانی آنگ لی، توانست جایزه بهترین طراحی فانتزی را از انجمن طراحان هنری آمریکا دریافت کند.

همچنین از بین فیلم‌های “اسکای‌فال”، “The Best Exotic Marigold Hotel”، “پرواز”، “غیرممکن” و “۳۰ دقیقه بعد از نیمه‌شب” که نامزد دریافت جایزه بهترین طراحی بخش معاصر بودند، دنیس گاسنر بخاطر فیلم “اسکای فال” برنده جایزه این بخش شد.

به نوشته ورایتی، در هفدهمین مراسم سالانه اهداء جوایز انجمن طراحان هنری آمریکا در بخش تلویزیون هم جما جکسن، مارک ورثینگتن و جودی بکر به ترتیب برای طراحی صحنه سریال‌های “بازی تاج و تخت”، “داستان وحشت آمریکایی” و “دختران” جایزه انجمن طراحان هنری را دریافت کردند.

گفتنی است، فیلم‌های “آناکارنینا” و “زندگی پی” در بخش بهترین طراحی صحنه نامزد دریافت هشتادوپنجمین جایزه اسکار نیز می باشند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.