۳ لیتر گازوییل معادل یک لیتر آب معدنی است

۵ م دیماه ،

وزیر نفت:

۳ لیتر گازوییل معادل یک لیتر آب معدنی است

وزیر نفت گفت: هم اکنون قیمت یک لیتر آب معدنی معادل سه لیتر گازوییل است که با توجه به قیمت سوخت در سایر کشورها، سوخت در ایران بسیار ارزان بوده و به همین سبب متاسفانه پدیده قاچاق سوخت از کشور وجود دارد.

به نقل از ایرنا، رستم قاسمی در مراسم معارفه مدیر تازه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با اشاره به خدمت رسانی این شرکت، گفت: به سبب گستردگی فعالیت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مردم وزارت نفت را در چهره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می بینند.

وزیر نفت با اشاره به این که تاکنون رضایتمندی قابل قبولی از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران وجود داشته است، کار این مجموعه با بیش از سه هزار جایگاه بنزین و سی ان جی و انبارها و مناطق متعدد را کاری پرحجم عنوان کرد.

وی افزود: حفظ و کنترل سامانه هوشمند سوخت یکی از مسئولیت های مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است و در شرایطی که قیمت حامل های انرژی در داخل و خارج کشور از اختلاف بسیاری برخوردار است، کنترل و جلوگیری از قاچاق فرآورده نیازمند عزم همگانی در این شرکت است.

وزیر نفت با اشاره به پایین بودن نرخ سوخت در کشور، گفت: در این راستا کنترل و جلوگیری از قاچاق فرآورده در کشور نیازمند عزم جدی و همگانی بوده و در این میان نقش وزارت نفت از اهمیتی بالا برخوردار است.

قاسمی تاکید کرد: در فصل زمستان شرایط سختی به لحاظ سوخت رسانی در کشور از جمله گازرسانی به نیروگاه ها وجود دارد که این امر مسئولیت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی را برای تامین سوخت نیروگاهی کشور سنگین تر می کند.

یادآور می گردد، ˈعلیرضا ضیغمیˈ، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران طی حکمی ˈمصطفی کشکولیˈ را به عنوان مدیر تازه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منصوب کرد.

سه شنبه ۵ دى   ۱۴:۳۳

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.