۳ محله حلب از تروریستها پاکسازی شد

جام جم آنلاین: سه محله دیگر از محله‌های شهر حلب به طور کامل از وجود افراد مسلح تروریست پاکسازی شد و دهها فرد مسلح در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته و زخمی شدند.

واحد مرکزی خبر به نقل از تلویزیون العالم ، این افراد در حلب ، دیر الزور ، ادلب ، حمص و مناطق مرزی با لبنان ، عراق و ترکیه کشته شدند.

ارتش سوریه به یک محل  استقرار افراد مسلح در منطقه جوسی در نزدیکی مرزها با لبنان یورش برد و شمار زیادی از آنان را کشت که چهار لبنانی نیز جزء کشته‌ها هستند.
همچنین ارتش سوریه منطقه التل ، جدیده ، میدان فرحات و بخش شرقی محله السیف الدوله را در حلب پاکسازی کرد .

ارتش سوریه به تعقیب گروههای مسلح در تعدادی از محله‌ های حلب و اطراف این شهر در بخش شمالی آن ادامه می دهد.در این عملیات شمار زیادی از اعضای این گروهها کشته شدند.

یگانهایی از ارتش به پاکسازی منطقه التل و جدیده و میدان فرحات اقدام و دهها فرد مسلح از جمله شماری خارجی و عرب را دستگیر و مقادیر زیادی سلاح را نیز مصادره کرده‌اند و بخش شرقی این شهر از محله کره الارضیه تا پارک سیف الدوله مشرف به خیابان اعظمیه و صلاح الدین را به کنترل کامل در آورده است.

عملیات تعقیب تک تیراندازان و جستجو برای یافتن افراد مسلح در پارک سیف الدوله ادامه دارد.
یگان دیگری از ارتش سه دستگاه خودروی مجهز به تیربار افراد مسلح را در محله کرمل المیسر منهدم کرد و دهها فرد مسلح را کشت.

نیروهای ارتش همچنین دهها فرد مسلح را در منطقه فیض در حلب دستگیر و سه دستگاه خودروی مجهز به دوشکا را در ورودی شهر عندان در اطراف حلب منهدم کردند و تعدادی از افراد مسلح را کشتند.

نیروهای ارتش همچنین با گروههای مسلح در مارع و اعزاز در اطراف حلب درگیر شدند.
در استان دیر الزور نیز گروههای مسلح به یک پاسگاه ارتش در شهر مرزی آلبو کمال در مرزها با عراق حمله کردند و درگیری شدیدی بین عناصر مستقر در این پاسگاه صورت گرفت.

در ریف حمص در مرکز سوریه نیز نیروهای دولتی با گروههای مسلح در منطقه القصیر درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از افراد مسلح منجر شد .

یگانی از نیروهای ارتش سوریه از ورود شماری از افراد مسلح از طریق نقطه مرزی حالات در لبنان جلوگیری کردند.

در ریف ادلب نیز مرزبانان سوری با همکاری مردم از ورود اعضای یک گروه مسلح از ترکیه به سوریه جلوگیری کردند.

از سوی دیگر یگانهایی از ارتش سوریه پس از درگیریهای شدید که طی آن  دهها فرد مسلح کشته شدند به شهر اریحا در ادلب وارد شدند.
نیروهای مهندسی ارتش سوریه چندین موشک لاو و همچنین یک خودروی مملو از مهمات و سلاح را در اریحا در استان ادلب مصادره کردند.
در ریف دمشق نیز یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در منطقه دمّر منفجر شد و سه جوانی که بر این خودرو سوار بودند کشته شدند.
در معضمیه دمشق نیز نیروهای دولتی مقادیر زیادی سلاح و مهمات متنوع را شامل مقادیری پوکه‌ های آر پی جی ، لباسهای نظامی و تجهیزات کشف و ضبط کردند.

حمله نیروهای سوری به مراکز تروریستها دراطراف دمشق

یگانهایی از نیروهای مسلح سوریه با دو گروه تروریستی در منطقه نهر عیشه در محله ریف دمشق درگیر شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه، در حمله نیروهای مسلح سوریه به مخفیگاه های تروریستها در این منطقه مقداری سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

مقداری پول و دارو و چند دستگاه دوربین هم در مخفیگاه های تروریستها وجود داشت.

درگیریهایی هم در منطقه داریا در ریف دمشق رخ داد که شماری از تروریستها در آن کشته شدند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.