۳ نکته قابل توجه از بازی نفت تهران و سپاهان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

    iبه گزارش تفسیری ایمنا، دیدار روز قبل نفت تهران و سپاهان یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ دوازدهم تا این هفته از رقابت‌ها از آب در آمد و البته همراه شد با چند اتفاق ویژه.

*پای خلعتبری بالاخره iبه گل باز شد

او پس از ۱۴ هفته بالاخره اولین گل خود را نه با پیراهن زرد، بلکه با پیراهن دوم سپاهان که سفید است iبه ثمر رساند، البته او امسال خوب پاس گل داده است و بازی‌های موثر او مخصوصاً در اوایل فصل جلوی انتقادات بابت گل نزدن او را گرفت.

او که هفته قبل پس از تعویضش در بازی با تراکتورسازی قهر نموده بود در روزهای بعد از آن بازی نیز جلسه ای با کرانچار داشت، البته هرچه بود او در بازی بعدی تیمش نیز فیکس بود و پایش نیز iبه گلزنی باز شد.

*تغییرات پس از شکست ۴ گله؛ احمد و بولکو فیکس شدند

خط هافبک سپاهان در بازی با تراکتورسازی متشکل بود از امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، حسن جعفری و امین جهان عالیان که پس از بازی کرانچار بابت بازی دادن دو نفر آخر در خط هافبک انتقادات زیادی را تحمل نمود.

اما در بازی روز قبل کرانچار بالاخره ترجیح داد از احمد جمشیدیان از ابتدا استفاده کند و البته هافبک ملی پوش آلبانیانی خود را نیز iبه ترکیب اولیه باز گرداند. البته این بازگشت برای جمشیدیان خوش یمن نبود و او با مصدومیت مواجه شد.

*چهار گل در چهار بازی، هفت گل در یک بازی!

معمولاً دیدارهای سپاهان با تیم‌های تهرانی(به جز استقلال و پرسپولیس) در تهران کم گل از آب در می‌آمد اما بازی دیروز ۷ گل در پی داشت.

نکته قابل توجه در دیدارهای رو در روی سپاهان و نفت تهران در تاریخ لیگ برتر این بود که در ۴ رویارویی این دو تیم تنها ۴ گل iبه ثمر رسیده بود و قابل توجه تر اینکه در هر بازی حداقل یکی از دو تیم دروازه تیم خود را بسته نگه داشته بود.

اما دیروز ۷ گل یعنی چیزی حدود دو برابر کل گل‌های دو تیم در دیدارهای رو در رو رد و بدل شد تا هم طلسم کم گل بودن بازی‌های سپاهان با تیم‌های تهرانی در تهران بشکند و هم اینکه هیچ یک از دو تیم دروازه خود را بسته نگه ندارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.