۳ کاپیتان در کمتر از ۳ ماه

۲۷خردادماه،

رکوردی دیگر برای تیم ملی تکواندو در آستانه جام جهانی؛

در آستانه اعزام تکواندو کاران به رقابت های جهانی ۲۰۲۴ مکزیک ، کاپیتان تیم ملی باز هم تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، با  تشکیل اردوی تدارکاتی تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و یکمین دوره پیکارهای قهرمانی جهان در پوئلا مکزیک ؛ یوسف کرمی پرتجربه ترین فرد اردوها محسوب می شد و از وی به عنوان کاپیتان تیم ملی نام برده می شد.

اما با آغاز تمرینات ملی پوشان از سال تازه و مشکلات و اعتراض بازیکنان در اردوهای آماده سازی و به دنبال آن قهر یوسف کرمی ، علیرضا نصر آزادانی دومین بازیکن با تجربه اردوها محسوب می شد که در پیکارهای بین المللی اسپانیا و تونس هم کاپیتان تیم ملی تکواندو شد.

اما اختلاف کادر فنی تیم ملی تکواندو با نصر برسد تغییر وزن ، سبب شد او از تیم ملی انصراف دهد و پس از آن در کمتر از سه ماه ، مسعود حاجی زواره سومین کاپیتان تیم ملی تکواندو برای رقابت های جهانی لقب گرفت.

در میان نفرات اصلی تیم ملی تکواندو ، در پیکارهای جهانی مکزیک مسعود حاجی زواره دارند و نشان نقره نوجوانان آسیا در سال ۲۰۰۵ ، طلا و نقره ارتش های جهان در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱، طلا و نقره آسیا در سال ۲۰۱۰و ۲۰۱۲ و نقره تیمی جام جهانی ۲۰۱۲ است و به عنوان پرافتخار ترین تکواندوکار تیم ملی در مسابقات جهانی محسوب می گردد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.