۳ تور فرهنگی برای تماشای کشورهای دیدنی دنیا

بررسی بهترین نقطه برای سفری خانوادگی که هم امکانات مناسبی داشته باشد و هم با هزینه‌ای متناسب خاطره‌ای خوش برای شما باقی بگذارد، شاید خیلی ساده نباشد. به همین دلیل کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تابان تلاش کرده‌اند با فراهم آوردن امکانات خوب در کنار برنامه‌های جذاب در تورهای مسافرتی بهترین پیشنهادها را به شما ارایه دهند:

میهمانی در فستیوال‌های زمستانی با تور هند

تور هند

تور هند شما را به دنیای جذاب و تاریخ عاشقانه‌ی آسیا می‌رساند. انتخاب بسیار خوبی کرده‌اید چون با یک تیر دو نشان می‌زنید و در واقع با تور مثلث طلایی (دهلی، آگرا و جیپور) همراه می‌شوید و سه شهر از مهم‌ترین و زیباترین مراکز دیدنی هند را از نزدیک می‌بینید.

هند سرزمین هزار ادیان و هزار داستان است. در همان ابتدا وارد این کشور می‌شوید این نشانه‌ها خودنمایی می‌کنند. حالا اگر تصمیم دارید همین روزها و در فصل زمستان مسافر هند شوید، بدانید که زمان جشن‌ها و فستیوال‌های هندی را اانتخاب کرده‌اید و حسابی به شما خوش می‌گذرد.

در میان انتخاب‌هایتان برای حضور در این جشنواره‌ها از کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر راهنمایی بگیرید و میهمان فستیوال Rann Utsav شوید. با این انتخاب در حقیقت شما وارد یک فستیوال هیجان‌انگیز در بیابان‌ها است می‌شوید. در این فستیوال که بیشتر گردشگران و توریست‌های خارجی با علاقه خود را به آن می‌رسانند آداب و رسوم مردم هند از طریق انواع دورهمی‌ها، موسیقی‌های محلی، جشنواره‌های غذا و عرضه‌ی صنایع دستی در قالب کارناوال‌های جذاب معرفی می‌شود.

در کل به شما پیشنهاد می‌کنیم هیجان سفر به هند را از دست ندهید و اگر هم‌اکنون امکان سفر ندارید با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همین امروز با قیمتی مناسب، تور هند نوروز ۹۸ را بخرید و با خیال راحت به تعطیلات عید بروید.

استراحت در لوکس‌ترین ییلاق ترکیه با تور مارماریس

تور مارماریس

حتما می‌دانید که تور مارماریس شما را به تکه‌ای از بهشت بر روی زمین می‌رساند. جایی که طبیعت بی‌نظیر ساحلی آن در کنار هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس سالهاست به عنوان انتخاب ارزان توریست‌های خرای تبدیل شده است. در مارماریس می‌توایند در هتل‌های ساحلی مجهز با نمای زیبا بمانید و به خوبی استراحت کنید.

مارماریس یکی از شهرهای ییلاقی ترکیه است که معمولا چهره‌ها و هنرپیشه‌های مشهور ترکی در آنجا اقامتگاه‌های لوکس دارند و یا در هتل‌های ۵ ستاره‌ی مجهز می‌مانند.

انتخاب این تور به شما کمک می‌کند که همانند دیگر شهرهای ترکیه خریدهای مناسبی داشته باشید و این بار در کنار مال‌ها و مراکز خرید بزرگ، سری هم به بازارچه‌های محلی بزنید و با سلیقه‌ بهترین خریدهای فصلتان را انجام دهید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که به بازار بزرگ مارماریس، در نزدیک ورودی بندر بروید و انواع لباس و پوشاک را با قیمت‌های ارزان خریداری کنید.

فراموش نکنید در این بازار حتما از خوراکی‌های خوشمزه دکه‌ها و دستفروش‌های محلی هم امتحان کنید و مزه‌ی سفر را به خاطر بسپارید.

در این بازارچه صنایع‌دستی ترکی را هم با قیمت مناسب می‌توانید تهیه کنید و بکرترین و زیباترین یادگاری‌ها را با خودتان به ایران بیاورید.

لذت بردن از تفریحات زمستانی در تور روسیه

تور روسیه

روسیه از آن کشورهای دیدنی است که به همه‌ی گردشگران توصیه می‌شود حداقل یک‌بار مسافر آن شوند و ان همه زیبایی معماری و فرهنگ را به چشم ببینید. البته هم می‌توانید در این فصل و در میان برف‌های سفید به دیدن مسکو و سنت پترزبورگ بروید و هم از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و با قیمتی ارزان‌تر تعطیلات عید را در روسیه بگذرانید. به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و تور روسیه نوروز ۹۸ را بخرید.

اما اگر فرصت دارید که به این کشور بروید و یک هفته‌ی هیجان‌انگیزی را داشته باشید، با تفریح‌های زمستانی روسیه همراه شوید و از سفرتان بیشتر لذت ببرید.

پیست‌های اسکی روی یخ در مسکو یکی از اعجاب‌انگیز هنرمایی‌های روسی است که تماشا آن شما را خیره می‌کند. پیر و جوان، کودک و بزرگسال بر روی یخ‌های کلفت می‌رقصند و شادی و با موسیقی حرکات موزون اجرا می‌کنند.

اگر به سنت پترزبورگ هم رفتید که در همان ابتدا یک‌روز به تماشای موزه‌ی هرمیتاژ بروید و در زیبایی‌های ساخته‌ی بشر غرق شوید. در این موزه آثار هنری روس و بسیاری از کشورها به بهترین شکل نگهداری و ارایه می‌شوند.

اما در گشت و گذارتان کافه‌های سنت پترزبورگ را از دست ندهید. موسیقی زنده به همراه رقص‌های محلی در فضای گرم کافه‌ها به شما حال خوشی می‌دهد. می توانید با همراهتان ساعت‌ها با این شادی همراه شوید و اتفاقا از دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های ویژه‌ی روسی لذت ببرید.

برای سفر به روسیه نگاهی به تقویم بیاندازید و در اولین زمان ممکن با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر تور روسیه را بخرید.

منبع : ویرلن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.