۳ نفر مجروح در انفجار منزل مسکونی



تاریخ انتشار: ۱۹ December 2015 | 8:22 am

3 نفر مجروح در انفجار منزل مسکونی
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شاهرود گفت: انفجار یک باب منزل مسکونی در خیابان غفاری شاهرود به زخمی شدن سه نفر انجامید.
 

انفجار منزل مسکونی در شاهرود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شاهرود گفت: انفجار یک باب منزل مسکونی در خیابان غفاری شاهرود به زخمی شدن سه نفر انجامید. علیرضا محمدی ضمن بیان اینکه حادثه انفجار منزل مسکونی در ساعت۲۳شامگاه پنج شنبه در خیابان غفاری کوی شهید مالک شاهرود رخ داده است، بیان داشت: در این حادثه یک زوج به همراه فرزند نوجوانشان دچار آسیب شدید شده و بلافاصله با حضور عوامل امدادی و اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای امدادی ایستگاه شماره سه بهارستان در محل حادثه افزود: فعلا حال عمومی افراد حادثه دیده وخیم ولی با ثبات گزارش شده است اما حوادث ناشی از انفجار می توانند جراحات سخت بدنی و داخلی به همراه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شاهرود همچنین نشت گاز را عامل انفجار دانست و گفت: این واحد مسکونی متاسفانه به دلیل انفجار گاز به صورت کامل تخریب و به ساختمان های مجاور نیز خساراتی وارد شده است.

محمدی خطاب به همشهریان، توضیح داد: در ماه های سرد سال استفاده صحیح از وسایل گاز سوز تضمین کننده جان و مال افراد است لذا باید مراقب نشت گاز بود.

وی در خاتمه افزود: احتیاط در نصب وسایل گاز سوز، بررسی بست ها و اتصالات گازی، بستن شیرگاز در هنگام ترک مدت دار منزل، استفاده از بخاری استاندارد، استفاده از دودکش مناسب و جدی گرفتن نکات ایمنی به ویژه در زمستان باعث کاهش حوادثی از این دست می شود.

 
 
منبع: خبرگزاری مهر
 
 
 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.