۳۰شهیدوزخمی درحملات رژیم صهیونیستی به غزه وپاسخ مقاومت

۲۰ آبان ،

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود به نوار غزه دیشب نیز با حمله هوایی به نوار غزه یک فلسطینی عضو گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را به شهادت رساندند.با شهادت این فلسطینی شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به پنج نفر افزایش یافت.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ گردانهای قدس و منابع بیمارستانی اعلام کردند :« محمد شویکانی بیست ساله بر اثر اصابت موشک هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی در منطقه الکرامه در شمال شهر غزه به شهادت رسید.»
بر اثر گلوله باران تانکهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه هم که روز شنبه رخ داد دست کم چهار فلسطینی شهید و بیست نفر دیگر زخمی شدند.
همچنین در پی حمله رژیم صهیونیستی به شرق منطقه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه پنج فلسطینی زخمی شدند.
در پاسخ به این حملات مبارزان فلسطینی نیز با شلیک موشک ضد تانک به یک خودروی رژیم صهیونیستی سه نظامی این رژیم را زخمی کردند.

فلسطینیان همچنان به راه مقاومت پایبند می باشند
عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین تاکید کرد: عملیات انهدام خودرو نظامیان صهیونیست نشان دهنده پایبندی مردم فلسطین به مقاومت است.
رباح مهنّا در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: صرف نظر از اینکه چه گروهی عملیات حمله به خودرو نظامیان صهیونیست را انجام داده است این عملیات نشان می دهد که مردم فلسطین همچنان به مقاومت پایبند می باشند و سخن گفتن از برقراری آتش بس دروغ محض است زیرا اسرائیلی ها به آتش بس پایبند نیستند مگر بر طبق شرائطی که خود تعریف می کنند.
وی افزود: معنای آتش بس از نظر اسرائیلی ها تداوم تجاوزکاری علیه ملت ماست.
مهنّا تاکید کرد: واکنش اسرائیلی ها به این اقدام یک واکنش وحشیانه و سردرگم بود.
وی در پایان تاکید کرد: مقاومت فلسطین و مردم فلسطین مصمم می باشند که در برابر اسرائیلی ها مقاومت کنند. ملت فلسطین با نبرد و مقاومت از کرامت و ارزش خود محافظت می کند.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.