۳۰ درصد بازار جهانی ویندوز فون در اختیار Lumia 520

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مرکز تحقیقاتی AdDuplex با انتشار یافتن آخرین گزارش ماهانه خود وضعیت سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت را مشخص کرد و توضیح داد که این ویندوز فون در بازار گوشی‌های هوشمند ضعیف بسیار موفق بوده است و در بازار گوشی‌های هوشمند پیشرفته نیز حرکت رو به‌جلوی خود را دنبال می‌کند.
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس این گزارش، Lumia 520 نوکیا که برای مدت طولانی پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ویندوزی جهان بود همچنان با افزایش محبوبیت خود روبرو است و طبق آمار به دست آمده ۳۰ درصد بازار جهانی ویندوز فون در اختیار این محصول است.
گوشی هوشمند Lumia 521 که مدل به‌روز شده Lumia 520 محسوب می‌شود هم‌اکنون ۳۴٫۱ درصد از بازار جهانی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت را در دست دارد. البته این فرآیند با عدم تولید نسل تازه محصولات موبایلی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۷ همراه بوده است.
طبق آمار موجود از هر ۱۰ گوشی هوشمندی که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ فروخته می‌شوند، ۴ دستگاه Lumia 520 است. این رقم نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرقدرت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون در لیست ۱۰ گوشی برتر جایی ندارند.
همچنین، مدل Lumia 1020 که پیش‌تر در رتبه سیزدهم این لیست قرار داشت هم‌اکنون جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است و مدل ۱۵۲۰ نیز از جایگاه نهم به جایگاه شانزدهم انتقال یافته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.