۳۰ نفر از برگزیدگان جشنواره ˝مهمان مهر˝ تقدیر می‌شوند

حجت الاسلام آفتابی، مدیرکل ارشاد کرمانشاه گفت: در اختتامیه جشنواره مهمان مهر از ۳۰ اثر از برگزیدگان جشنواره تقدیر می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام آفتابی، مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه گفت: اختتامیه جشنواره مهمان مهر ۲۹ مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار با تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره روز شنبه ساعت ۹ صبح با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان و برگزیدگان جشنواره برگزار خواهد شد که از ۳۰ نفر از برگزیدگان جشنواره تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام آفتابی بیان داشت: در مجموع بیش از ۵۰۰ اثر در زمینه های شعر ، دل نوشته و خاطره ، نقاشی ، وبلاگ نویسی ، نقاشی ، خوشنویسی با محوریت اشعار مقام معظم رهبری به جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران ۱۸ اثر به عنوان آثار برتر جشنواره معرفی و ۱۲ اثر نیز شایسته تقدیر اعلام شد.

وی در خصوص این جشنواره افزود : آثاری که به جشنواره ارسال شد بار دیگر خاطرات شیرین سال گذشته را برای ما زنده کرد و شور سال گذشته را بار دیگر برای ما تداعی نمود.

حجت الاسلام آفتابی سفر مقام معظم رهبری را پرخیر و برکت عنوان کرد و افزود : در حوزه فرهنگ و هنر در این استان از لحاظ زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تحرک و جهش خوبی صورت خواهد پذیرفت و زیرساخت‌های فرهنگی استان را تقویت خواهد کرد چرا که اعتباری که در سفر مقام معظم رهبری در استان برای حوزه فرهنگ مصوب شد مربوط به گسترش زیرساخت‌های استان بود.

انتهای پیام/۳۸
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.