۳۰ سبب دادستانی برای رد دفاعیات متهمان کهریزک

ایران > حقوقی‌و قضایی
وکیل خانواده یکی از قربانیان کهریزک گفت: نماینده دادستان با اشاره به ۳۰ سبب مطالب ارائه شده از سوی متهمان در دادگاه را رد کرد.

مهر نوشت: محمدصالح نیک بخت در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز ( ۱۵ اردیبهشت) شهود به دادگاه احضار شدند که آقای سالارکیا معاون وقت نظارت بر زندان‌های دادستانی در جلسه امروز به عنوان شاهد صحبت کردند. وی از سوی رئیس دادگاه احضار شده بود.

وی ادامه داد: آقای مرتضوی هنوز فکر می‌کند که دادستان است و به راحتی حرف‌های دیگران را در دادگاه قطع می‌کند. متاسفانه بعضی نیز لایحه دفاعیه خود را قبل از ارائه در دادگاه به خوبی نمی‌خوانند.

این وکیل دادگستری در خصوص ادعاهای حیدری فر دربارهٔ صدور ادعانامه علیه متهمان گفت: کیفرخواست تازهی صادر نشده است و نماینده دادستان ۳۰ مورد از دلایل ارائه شده از سوی مرتضوی، حیدری فر و وکیل حداد را رد کرده است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: از روند دادگاه راضی هستیم و خانواده‌های قربانیان زمانی که مسببان این موضوع برخورد شود به خواسته خود می‌رسند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص عدم رضایت مرتضوی از روند دادگاه، گفت: به خاطر اینکه روند دادگاه طبق مزاج وی نمی‌باشد از روند دادگاه راضی نیست.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.