۳۰ شعر موزون اسدالله شعبانی در «میهن ما ایران» چاپ می‌شود

اسدالله شعبانی نویسنده و شاعر ادبیات کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از آثاری که در حال حاضر آماده چاپ دارم، «میهن ما ایران» نام دارد که مجموعه شعری برای کودکان دوره دبستان است. این کتاب شامل اشعاری درباره ایران است.

وی افزود: «میهن ما ایران» ۳۰ قطعه شعر موزون درباره ایران را شامل می‌شود و برای همه بچه‌های ایران سروده شده است. این کتاب در حال حاضر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراحل آماده سازی پیش از چاپ را طی می‌کند و فعالیت‌های مربوط به تصویرگری‌اش در حال انجام است.

این شاعر کودک و نوجوان ادامه داد: کتاب دیگری که آماده چاپ دارم، «خرمن قصه خردسالان» نام دارد که مخاطب اصلی آن مربیان کودک و نوجوان و خردسالان هستند. این کتاب مجموعه‌ای از قصه و داستان‌هایی است که برای خردسالان بسیار مناسب‌اند. البته کتاب مقدمه و توضیحات مفصلی در ابتدایش دارد و به مربیان راه و رسم خوب قصه‌ خواندن برای بچه‌های زیر ۵ سال را نشان می‌دهد.

شعبانی گفت: این کتاب را نشر توکا منتشر خواهد کرد و حداکثر تا آخر سال به چاپ خواهد رسید.

شاعر کتاب «حسنی یه دسته گل بود» در پایان گفت: جلد دوم مجموعه شعر «بی‌خیال میرزا» هم آماده چاپ است و قرار است به همراه جلد اولش به چاپ برسد. این دو جلد کتاب هم ظرف چند ماه آینده توسط نشر توکا به چاپ می‌رسند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.