۳۰ هزار نفر عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می شوند

به گزارش ایرنا, سردار ‘رضا محمد سلیمانی’ روز جمعه در جمع خبرنگاران رسانه های چهار محال و بختیاری اظهار داشت: بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در فصل تابستان از مناطق عملیاتی در استان های کردستان و کرمانشاه بازدید می کنند.

وی اضافه کرد: اعزام عمومی مردم چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی در جنوب کشور از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سالجاری آغاز می شود و تا پایان نیمه اول فروردین ۹۲ ادامه خواهد داشت.

سردار محمد سلیمانی ادامه داد: بیش از ۱۳هزار دانش آموز پسر و دختر مقطع دوم دبیرستان استان نیز از مهرماه تا اسفند ماه سالجاری به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در ادامه گفت: زایران سرزمین نور طی مدت اقامت سه روزه خود در مناطق عملیاتی از یادمان های شهیدان در عملیات‌های مختلف، گلستان شهدا و موزه جنگ خرمشهر، دهلاویه، طلائیه، شلمچه و اروند کنار دیدن می‌کنند.

وی در ادامه با بیان مراحل احداث اردوگاه شهید باکری چهارمحال و بختیاری در خرمشهر، مساحت این اردوگاه را پنج هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این اردوگاه به خوابگاه، سرویس‌های پذیرایی و بهداشتی مجزای خواهران و برادران تجهیز می‌شود.

سردار محمد سلیمالنی در پایان تصریح کرد: به ‌منظور آسایش و رفاه زایران و استفاده بهینه آنان از فضای معنوی مناطق عملیاتی، معاونت های گردشگری، اردویی و راهیان نور، آماده و پشتیبانی، روابط عمومی و تبلیغات، فرهنگی اجتماعی، طلاب و روحانیون سپاه استان در اردوگاه خوزستان مستقر می شوند.

۵۴۷/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۲۷۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.