۳۰۰ میلیون حاصل فروش ۴ فیلم سینمایی در حال اکران

وضعیت فروش فیلم های سینمایی نگران کننده است؛

چهار فیلم سینمایی در حال اکران فقط ۳۰۰ میلیون فروش داشته در حالی که تعداد سالن های بسیاری را در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، فیلمهای سینمایی در حال اکران در حالی هفته گذشته به فروش خود پایان داد که فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” به کارگردانی رضا عطاران با داشتن ۲۸ سالن سینمایی و ۳۶ روز نمایش و همچنین فروش ۳۷ میلیون تومانی خود در روز سه شنبه توانست صدرنشینی گیشه های سینمایی را حفظ کند و فروشی معادل ۱ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان را دست آورد.

فیلم سینمایی “همه چی آرومه” به کارگردانی مصطفی منصوریار با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۸ روز نمایش و همچنین فروش ۱۱ میلیونی خود در روز سه شنبه توانست فروشی معادل ۵۳ میلیون تومان را بدست آورد.

“شور شیرین” به کارگردانی جواد اردکانی نیز سومین فیلم پرفروش گیشه های سینمایی است که با داشتن ۱۶ سالن سینمایی و ۱۹ روز نمایش همچنین فروش ۵ میلیونی خود در روز سه شنبه توانست فروشی معادل ۵۶ میلیون تومان از گیشه های سینمایی را نصیب خود کند.

فیلم سینمایی “آزمایشگاه” به کارگردانی حمید امجد با داشتن ۱۲ سالن سینمایی و ۴۳ روز نمایش روز سه شنبه فروشی معادل ۴ میلیون و پانصد هزار تومان داشت این فیلم که طی این مدت به آرامش و فروش متوسطی روزهای اکران خود را سپری کرده است در مجموع فروشی معادل ۳۵۰ میلیون تومان را بدست آورد.

فیلم سینمایی “بدون اجازه” به کارگردانی مرتضی هرندی نیز با داشتن ۱۴ سالن سینمایی و ۱۵ روز نمایش و همچنین فروش ۲ میلیونی در روز سه شنبه توانست در نهایت فروشی معادل ۲۸ میلیون تومان را بدست آورد.

فیلم سینمایی “راه بهشت” به کارگردانی مهدی صباغ زاده با داشتن ۸ سالن سینمایی و ۸ روز نمایش و همچنین فروش ۲ میلیونی خود در روز سه شنبه توانست فروشی معادل ۱۱ میلیون تومان را بدست آورد.

فیلم سینمایی “کیمیا و خاک” به کارگردانی عباس رافعی دیگر فیلم سینمایی در حال اکران است که با داشتن ۶ سالن سینمایی که کم ترین تعداد سالن های سینمایی را در حال حاضر داراست و همچنین ۲۷ روز نمایش و فروش ۲ میلیونی خود در روز سه شنبه توانست در مجموع فروشی معادل ۵۰ میلیون تومان بدست آورد.

فیلم سینمایی “شور شیرین” به کارگردانی جواد اردکانی که بیشترین فروش را در سینما آزادی داشت و دارا بودن تعداد بسیاری سالن های سینمایی رقم بسیار ناچیزی است که با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان نیز این فروش ها کم نیز می شود.

آمار فروش فلیم های سینمایی در حال اکران در حالی منتشر شد که ۴ فیلم سینمایی در حال اکران فقط ۳۰۰ میلیون تومان فروش از گیشه های سینمایی را نصیب خود کرده اند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.