۳+۱ سهمیه جدید ایران درلیگ قهرمانان آسیا

۰۲م آذر ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون گفت: طبق آخرین اعلام کمیته رسیدگی به مدارک باشگاههای لیگ برتری در AFC، امتیازات فدراسیون‌ها اعلام شد اما پس از بررسی در جلسات تخصصی کنفدراسیون فوتبال آسیا، هفتم آذرماه در کوالالامپور تصمیم گیری نهایی در این خصوص گرفته خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون ایران با اشاره به اینکه سهمیه ایران نسبت به سال قبل افزایش داشته گفت: ایران با کسب ۸۱۳/۵ امتیاز ، سهیمه ۱+۳ را جهت حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا(ACL) کسب کرد.

محمد نبی درپایان گفت: ژاپن با ۹۴۶/۸ امتیاز و ۴ سهمیه، کره جنوبی با ۸۸۶/۶ امتیاز و ۴ سهمیه، عربستان سعودی با ۸۶۰/۵ امتیاز و۴ سهمیه، قطر با ۸۳۸ امتیاز و ۴ سهمیه، چین با ۷۹۶/۷ امتیاز و ۱+۳ سهمیه، استرالیا با ۷۴۷ امتیاز و ۱+۲ سهمیه، امارات با ۷۵۰/۲ امتیاز و ۱+۲ سهمیه و ازبکستان با ۷۴۰/۸ امتیاز و ۱+۱ سهمیه از کمیته رسیدگی به مدارک باشگاههای لیگ برتر کسب کردند.

به گزارش ایسنا، بدین ترتیب تیمهای سپاهان،‌استقلال و تراکتورسازی به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان شرکت خواهند کرد و تیم صبای قم هم در صورت پیروزی در دیدار حذفی می‌تواند در مرحله گروهی حاضر شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.