۳۱ پروژه عمرانی “راه و شهرسازی” گلستان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از ۳۱ پروژه عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی ایران بهره برداری به عمل می آید.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان،  علی بخش رستمی گفت: از این تعداد ۱۶ پروژه شامل احداث، ساماندهی و تثبیت پل و اجرای گابیون در شهرستان های مراوه تپه، گنبد و کلاله و روکش آسفالت محور بندر ترکمن – کردکوی، آزادشهر – خوش ییلاق و نوکنده- جنگل گلستان می شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان ، احداث فاز یک روشنایی شهر فاضل آباد و حد فاصل قرق- فاضل آباد و احداث روشنایی سه راهی کلاله و آسفالت راه روستایی حسن طبیب به قره داغلی و قره بلاغ – فاضل آباد در علی آباد از دیگر پروژه های عمرانی در بخش راه های اصلی و فرعی و روستایی است که بهره برداری از آنها با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال در ابام دهه فجر آغاز می شود.

رستمی ادامه داد: روکش آسفالت sma محور گنبد- مینودشت و ایمن سازی محور آق قلا- بندر ترکمن از پروژه های دیگری در بخش راه می باشند که با اعتبار ۵۷ هزار میلیون ریال در این ایام، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گفته وی، ۷۷۰ واحد مسکن مهر در پنج شهرستان آزادشهر به تعداد ۱۲۸ واحد، بندر ترکمن۶۰ واحد، علی آباد۵۴ واحد، گنبدکاووس۴۰۸ واحد و مینودشت ۱۲۰ واحد با اعتبار هزینه شده برابر با ۲۷۱ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال آماده بهره برداری می باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهارداشت: در بخش توسعه عمران شهری نیز، بهره برداری از ۱۰ طرح که شامل شش طرح جامع در شهرهای گنبد، آزادشهر، بندرترکمن، علی آباد، رامیان و مراوه تپه، یک طرح جامع بازنگری در گرگان و ۳ طرح جامع تفصیلی در شهرهای اینچه برون، دلند و خان ببین است، آغاز می شود.

 رستمی با بیان اینکه علاوه بر افتتاح پروژه های یاد شده، برنامه های دیگری نیز با هماهنگی ستاد دهه فجر استان در ایام ا… دهه فجر در این اداره کل برگزار می شود، گفت: چاپ و نصب بنرهای حاوی شعارهای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر، چاپ بروشور از پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، برگزاری مصاحبه های رادیو و تلویزیونی در خصوص این ایام و دستاوردهای اداره کل و شرکت در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.