۳۱۰۰ اثر به طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی(ع) ارسال شده است

به گزارش ایرنا ‘بهداد افشاری’ روز سه شنبه در دیدار برگزار کنندگان اولین طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی(ع) با برخی از علما و اساتید حوزه علمیه قم افزود: با توجه به توهین هایی که از سوی یک خواننده خارج نشین به امام هادی(ع) صورت گرفت ، طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی(ع) در دستور کار معاونت فرهنگی شهرداری تهران قرار گرفت.

وی گفت: علاقه مندان می توانند تا ۲۵ خرداد ماه آثار خود را از طریق سایت emamema.com ارسال کرده تا آثار آن ها وارد مرحله داوری شود.

وی ادامه داد:بخش مسابقه نخستین طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی (ع) در سه بخش برگزار می شود که در مهم ترین بخش از آن که بخش وبلاگ ،فضای مجازی ، پادکست ، بنرهای تبلیغاتی اینترنتی است تا کنون بیش از ۷۰۰ اثر جمع آوری شده است.

افشاری افزود: دیگر بخش ویژه این مسابقه بیان جمله ای در نذر امام هادی(ع) در پایگاه اینترنتی emamema.comاست که تاکنون ۱۰۰۰ جمله در نظر آن امام همام در این پایگاه جمع آوری شده است.

افشاری گفت: بخش مسابقه کتابخوانی نیز دیگر بخش مسابقه دیجیتال امام هادی (ع) است که طی آن زندگینامه آن امام ، زیارت کبیره و کرامات ایشان در جزوه ای تهیه شده و تاکنون یک هزار و ۴۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده اند.

برگزار کنندگان اولین طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی(ع) صبح امروز با تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)،آیت الله محمد جواد علی بروجردی از اساتید حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه دیدار و گفت و گو کردند.

این گروه عصر امروز نیز با آیت الله عبدالله جوادی آملی و آیت الله سید محمد علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم دیدار خواهند کرد.ک/۲

۷۴۰۸/ ۵۵۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۰۱۹۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.