۳۵ درصد بودجه سال ۸۹ محقق نشد/ انحراف بودجه ای کاهش یافت

اسماعیل جلیلی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه صبح امروز سه شنبه این کمیسیون گفت: در جلسه امروز عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس دیوان محاسبات گزارش تفریق بودجه سال ۱۳۸۹ را قرائت کرد.

وی با بیان اینکه براساس این گزارش نسبت عدم تحقق بودجه نسبت به سال های گذشته کمتر شده است، گفت: در سال ۸۹، ۳۵ درصد لایحه بودجه تحقق پیدا نکرده است و در مقابل ۶۵ درصد شاهد تحقق بودجه بودیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در ادامه جلسه امروز نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه برای عضویت در مجامع و شوراها انتخاب شدند تا برای رای گیری در صحن علنی مجلس معرفی شوند.

به گفته وی آقایان احمدی و توکلی برای شورای پول و اعتبار، قادری و عبدالله زاده برای صندوق توسعه ملی و اسماعیل جلیلی و امامی برای شورای رقابت انتخاب شدند.

جلیلی همچنین تصریح کرد: آقایان دوگانی و ثروتی برای شورای عالی آمار، جعفرزاده برای شورای آمایش و آقایان عثمانی و رحمانی برای هیئت امنای ارزی انتخاب شدند.

وی گفت: آقایان حاجی و امیرآبادی نیز برای عضویت در کارگروه تسهیل و تسریع در صدور مجوز از دستگاه های اجرایی انتخاب شدند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطر نشان کرد: در جلسه عصر امروز کمیسیون نیز آقای شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد و دارایی برای تشریح  وضعیت بازار و اقتصاد کشور حضور خواهد یافت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.