۳۶۰۰ خدمت مامایی و طب کودکان و ویزیت۹۲۰۰ زلزله زده در آذربایجان

جانشین معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به ۹ هزار و ۲۰۸ ویزیت پزشکی آسیب دیدگان زلزله از ارائه بیش از ۳۶۰۰ خدمات مامایی و طب کودکان به زلزله زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

افشین علیخانی  با اشاره به ارائه خدمات تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر به زلزله دیدگان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این زمینه تا روز ۷ مرداد بالغ بر ۹ هزار و ۲۰۸ ویزیت پزشکی برای آسیب دیدگان صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به ۴ هزار و ۶۵ مورد خدمات پرستاری و همچنین ۳ هزار و ۶۳۱ ارائه خدمات مامایی و کودکان افزود: در این زمینه بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۲ مشاوره بهداشت روان نیز به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی صورت پذیرفته است.

علیخانی ادامه داد: در این زمینه بالغ بر ۲ هزار و ۷۷۹ مشاوره بهداشت محیط نیز به همراه ۵۵۷ مشاور تغذیه به آسیب دیدگان ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات بهداشت و درمان اضطراری، پرستاری، مامایی و بهداشت محیط و در نهایت تغذیه در مناطق آسیب دیده اهر، هریس و ورزقان با حضور امدادگران و جوانان هلال احمر به همراه تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر صورت می‌پذیرد که همچنان نیز ادامه دارد.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.