۳۸ پروژه عمرانی در شمال تهران وارد فاز اجرایی شد

۲۰اردیبهشت،

۳۸ پروژه عمران شهری با هدف ارتقای سرانه های زندگی شهروندی و بر اساس مطالبات و درخواست های شهروندان در محلات شمال تهران وارد فاز اجرایی شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با اعلام این مطلب اظهار داشت : در سال جاری اعتبارات عمرانی در مقایسه با سال قبل از ۴۷ درصد رشد برخوردار بوده که بر اساس آن پروژه های عمرانی در ۲۶ محله شمال تهران که طبق مطالبات شهروندان در قالب سند توسعه محلات و پروژه های شاخص طراحی شده در دستور اجرایی معاونت مذکور و شهرداران نواحی قرار گرفت.
 
وی گفت: کمیته عمرانی وضعیت پروژه ها را از نظر درصد پیشرفت و … به طور مستمر مورد بررسی و پی گیری قرار می دهد تا پروژه های اولویت دار سریع به اتمام و از لیست اجرا، خارج شوند.
 
شیری افزود: امسال نیز مانند سال های قبل عملیات پیاده روسازی به عنوان بخشی از فعالیت های عمرانی  در سطح معابر شهری منطقه از جمله خیابان دربند، شهید دکتر باهنر ، جماران ، بزرگراه شهید آیت ا… صدر ، بلوار سوهانک ، خیابان فیضیه و …اجرا می گردد.
 
شیری ساخت دیوار سنگی در حاشیه بزرگراه ها و معابر را از دیگر فعالیت های اجرایی دانست و گفت: احداث دیوار اصلاحی در محله اوین ، رود دره درکه ، مسیر کوه پیمایی کلکچال ، شهرک نفت، قائم و محلاتی و … نیز انجام می گردد تا علاوه بر زیبایی منظر شهری وضعیت ایمنی در معابر افزایش یابد.
 
وی به آماده سازی و بهسازی بوستان ها و باغ موزه ها شامل کف سازی ، دیوار کشی و … اشاره کرد و افزود: این اقدامات در بوستان باغ ملک ، مهرگان، باغ موزه ایران و… در دستور کار معاونت قرار گرفته است تا امسال به اجرا برسد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.